کد خبر 598739
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۱

وزارت کشور کویت ساعتی پیش با انتشار تصاویری از شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به گروه تکفیری داعش در این کشور خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- وزارت کشور کویت ساعتی پیش با انتشار تصاویری از شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به گروه تکفیری داعش در این کشور خبر داده است.

دستگیری تیم تروریستی داعش در کویت+عکس

بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی کویت روز گذشته طی چند حمله هماهنگ اعضای یک تیم 6 نفره وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش را شناسایی و دستگیر کرده اند. این تیم متشکل از یک زن بنام "حصه عبدالله 52 ساله، عبدالله مبارک محمد 24 ساله، علی محمد العمر 28 ساله، طلال نایف رجا 28 ساله، فهد مبارک 22 ساله بودند که قصد انجام عملیات انتحاری علیه چندین هدف متعلق به شیعیان این کشور در روزهای اخر ماه مبارک رمضان یا در روز عید فطر را داشته اند.

دستگیری تیم تروریستی داعش در کویت+عکس


در اعترافات اولیه این تروریستها مشخص شد که حصه عبدالله مادر دو تن از اعضای این تیم و فرمانده آن بوده و طلال نایف رجا نیز نخستین کاندیدای آنها برای حمله انتحاری علیه اهداف تعیین شده بوده است. اعضای این گروه در بازجویی ها به طی دوره های آموزشی در صفوف داعش در کشورهای سوریه و عراق برای یادگیری روند جذب عناصر غیر معروف برای نیروهای امنیتی کویت جهت انجام حملات انتحاری اعتراف کرده اند. در همین راستا این گروه اقدام به خرید و انتقال دو قبضه اسلحه کلاشنیکف به همراه صدها فنگ و ساخت و تولید مواد منفجره مورد نیاز در جلیقه های انتحاری پرداخته است. حصه عبدالله رهبر این گروه به همراه پسر بزرگش در رقه سوریه و الانبار عراق حضور داشته و با روش های جذب و اعزام نیروهای انتحاری آشنایی کامل داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    قيافه هاي همشون زشت و شيطاني است
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    قيافه هاي همشون زشت و شيطاني است
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    چرا همشون لوچن
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    چرکن یا حموم نرفتن احتمالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس