شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در اقدامی بحث‌برانگیز کمک 40 میلیون تومانی شهرداری این شهر به نمایندگان مجلس را مصوب کرده است.

به گزارش مشرق، احسان اسماعیلی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قائم‌شهر گفت: این مصوبه به دنبال تقدیم لایحه شهرداری قائم‌شهر در جلسه شورای شهر به تصویب رسید.

وی گفت: براساس این مصوبه شهرداری قائم‌شهر بایستی به هر یک از دو نماینده مجلس دهم این شهر مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان کمک مالی (هزینه جاری دفاتر) پرداخت کند.

اسماعیلی اضافه کرد این لایحه به دنبال قول شهردار سابق به نمایندگان مجلس توسط شهردار جدید به شورا تقدیم شد اما این اقدام شورای شهر قائم‌شهر که بازتاب و واکنش‌های زیادی را در سطح شهرستان و استان مازندران داشته این سؤال را مطرح کرده که آیا مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‌شهر به عنوان ریاست کمیته انطباق نسبت به رد این مصوبه رای خواهد داد؟

نکته در خور تامل آنکه تصویب این لایحه شهرداری از سوی شورای شهر قائم‌شهر آنهم برای نمایندگان مجلس که از حقوق و مزایا و حتی هزینه‌های اداره دفاتر برخوردارند چرا باید از منابع در آمدی شهرداری و از جیب مردم محروم این شهر تامین شود در حالی که شهر محروم قائم‌شهر بلحاظ واقع شدن در کریدور اصلی تهران شمال و عبور هموطنان از این شهر نیازمند کمک‌ها و بودجه ملی برای توسعه و آبادانی این شهر است.

در جلسه شورای اسلامی شهر قائم‌شهر پیشنهاد کمک مالی به نمایندگان مجلس شد با شرکت 9 عضو از 11 عضو شورای شهر قائم‌شهر که با آراء مثبت پنج عضو در برابر آراء مخالف چهار عضو دیگر شورا به تصویب رسید.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس