کد خبر 598364
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

برداران عالمیان از بیستم تیر تمرینات خود را در تهران ادامه می دهند و احتمالا حریفان تمرینی جدیدی از کره جنوبی خواهند داشت.

به گزارش مشرق، نوشاد و نیما عالمیان پس از بازگشت از اردوی چین و تورهای جهانی ژاپن و کره جنوبی اکنون تمرینات خود را در بابل پیگیری می کنند.

برادران عالمیان نوزدهم تیر به تهران می آیند و از بیستم تیر تمرینات خود را در آکادمی تنیس روی میز ادامه می دهند. اردوی آنها متصل به اعزام است و پس از آن نمایندگان ایران راهی ریو خواهند شد.

رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی در گفتگو با ایسنا درباره ی حریفان تمرینی برداران عالمیان در اردوی تهران گفت: دو حریف تمرینی از کره جنوبی دارند که قرار است قبل از بیستم تیر وارد تهران شوند. البته به دنبال این هستم  بازیکنان جدیدی  را از کره جنوبی به عنوان حریف تمرینی دعوت کنیم به ایران بیایند تا برادران عالمیان با آنها نیز بازی کنند.

 همچنین قرار است چهار ملیپوش ایران نیز در این اردو حضور داشته باشند که آنها نیز حریف تمرینی هستند. البته هنوز نفرات مشخص نیستند و به زودی اعلام می شود.

او در مورد وضعیت کنونی برادران عالمیان گفت: آنها در شرایط خوبی از لحاظ تکنیک، تاکتیک و همچنین وضعیت جسمی و روحی به سر می برند. در اردوی تهران نیز روانشناس، کارشناس تغذیه  و بدنساز در کنار آنها هست و به برادران عالمیان کمک می کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس