همسر شهید سیاح طاهری در مراسم تقدیر از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون گفت: در زمان ظهور امام زمان(عج) عده ای از شهدا از خاک بیرون می آیند تا در رکاب حضرت بجنگند و شهدای مدافعان حرم جزو یاران و انتخاب شدگان امام زمان(عج) هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ مراسم تقدیر از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون توسط خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم همسر شهید سعید سیاح طاهری به نمایندگی از شهدای مدافع حرم ایرانی، طی سخنانی با اشاره به رزمندگان مدافع حرمی که در کنار رزمندگان لبنانی، افغانستانی، پاکستانی، ایرانی، عراقی و سوری به جنگ با داعش می پردازند، گفت:این موضوع بیانگر ایستادن تمام اسلام در مقابل تمام کفر است و شیعیان امیرالمومنین در مقابل همه بدی ها و رذالت کسانی که به نام اسلام به اسلام ضربه می زنند و به نام اسلام همه گروه ها را تکفیر می کنند جانانه می استند و با آن‌ها مقابله می کنند.

وی در ادامه  بیان داشت: همه ما یک امت واحده هستیم  و برای دفاع از حرم اهل بیت و حریم اسلامی فرزندان و همسران خود را در این معرکه فرستادیم و در حقیقت همه ما منتظران واقعی ظهور امام زمان(عج) هستیم.

همسر شهید سیاح طاهری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امتیاز متفاوتی دارند، افزود: بزرگترین امتیاز  شهدای مدافع حرم این است که این شهدا  از حریم اهل بیت در عراق سوریه دفاع می کنند و در این راه به شهادت می رسند.شهدای مدافع حرم درغربت با دشمنی مبارزه کردند که اگر این دشمن وارد کشور می شد ما باید در شهرهای داخلی آن‌ها می جنگیدیم.

وی در ادامه  با اشاره به سخنان امام خامنه ای مبنی بر اینکه شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند بیان داشت: حضرت آقا در جمع خصوصی شهدای مدافع حرم فرمودند خداوند در قیامت دو بال در بهشت عطا می کند که با این بال در مکانی که حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت جعفر طیار(ع) هستند پرواز کرده و عبور می کنند و بهشتیان به مقام شهدای مدافع حرم غبطه می خورند.سال گذشته شهید سیاح طاهری به من گفتند که من در خواب دیدم که همراه با یکی از شهدایی که در دوران دفاع مقدس با هم بودیم درمکانی سرسبز و خوش آب و هوا در حال پرواز هستم و این خواب شهید سیاح  نشانه بارزی بر صحت سخنان حضرت آقا در خصوص منزلت شهدای مدافع حرم است.

همسر شهید سیاح طاهری در خاتمه  با  بیان اینکه امام زمان (عج) سربازان و ذخیره هایی دارد، گفت: این سربازان و ذخیره های امام زمان(عج)که خداوند آن‌‌ها را انتخاب می کند و در زمان ظهور حضرت و در روزی که منادی ندا می دهد این شهدا از زیر خاک بیرون می آیند و در رکاب امام زمان(عج) می جنگند و شهدای مدافعان حرم جزو یاران و انتخاب شدگان امام زمان(عج) هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    2 0
    این بانوی بزرگوار خیلی خوب گفتند. منم موافقم با حرفشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس