کد خبر 597476
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: وظیفه‌ام بود به تیم ملی کشورم کمک کنم و هرکشوری غیر از آرژانتین نمی‌توانست باعث شود از ایران بروم.

به گزارش مشرق، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از شکست تیمش برابر ایتالیا گفت: به ایتالیا تبریک می‌گویم و باید بگویم ایتالیا بهتر از ما کار کرد و سرویس‌های این تیم ما را دچار مشکل کرد و به دردسر افتادیم.

او ادامه داد: زمان‌هایی از بازی دریافت‌های ایتالیا را با مشکل روبه رو کردیم اما در ادامه دریافت‌های بد ما باعث شد ایتالیا پیش بیفتد.

ولاسکو درباره حمایت ایرانی‌ها از تیم او گفت: خیلی لحظه وصف ناشدنی بود و خیلی از خاطرات را به خاطر آوردم. همسرم هیچ‌گاه با من در لیگ جهانی همراهم نبود و ما برای تجربه کردن لحظات در ایران در این سفر همراه هم بودیم. امیدوارم فردا هم این جمعیت به ما کمک کند.

او ادامه داد: دلیل اصلی ترک ایران این بود که کشورم خواست این کار را بکنم و اگر کشور دیگری به من پیشنهاد می‌داد این کار را نمی‌کردم. وظیفه‌ام بود به تیم ملی کشورم کمک کنم. قدرت آرژانتین دلیل نیست که مربیگری این تیم را قبول نکنم.

او در پایان گفت: ایران به پیشرفت خود ادامه داده و حتی بانوان هم پیشرفت کردند. خوشحالم که ایران المپیکی شد و خوشحالم سیچلو و لوزانو دوستان من در این تیم هستند.

لوسیانو دیچکو کاپیتان تیم ملی آرژانتین هم بعد از بازی گفت: این برد را به ایتالیا تبریک می‌گویم و امیدوارم فردا بازی بهتری داشته باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس