کد خبر 597463
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

در ادامه عملیات نیروهای نظامی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال داعش، ظهر امروز یک خلبان بالگرد ارتش عراق پس از انهدام خودروی حامل فرماندهان داعش، یکی از آنها را در حین فرار با سلاح کمری شخصی به هلاکت رسانده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نیروهای نظامی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال داعش، ظهر امروز یک خلبان بالگرد ارتش عراق پس از انهدام خودروی حامل فرماندهان داعش، یکی از آنها را در حین فرار با سلاح کمری شخصی به هلاکت رسانده است.

شکار داعشی توسط خلبان بالگرد عراقی+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، این خلبان عراقی ظهر امروز حین پرواز بر فراز صحرای استان الانبار این کشور یک خودروی حامل گروهی از فرماندهان داعش را منهدم کرده و پس از اتمام مهمات بالگرد اقدام به فرود در منطقه کرده و یکی از فرماندهان در حال فرار داعش را با سلاح کمری شخصی خود هدف گلوله قرار می در این عملیات کلیه سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیده و خلبان پس از بازگشت مورد تشویق فرمانده کل نیروی هوایی عراق قرار گرفته است.

شکار داعشی توسط خلبان بالگرد عراقی+فیلم و عکس

شکار داعشی توسط خلبان بالگرد عراقی+فیلم و عکس

شکار داعشی توسط خلبان بالگرد عراقی+فیلم و عکس

{$sepehr_media_1635689_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    چرا این داعشیا تو بیابون شبیه جنگلیای جزیره نشین مناطق حاره ای هستند
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    کار جالب و خنده داری بود ولی فیلمش ناقص بود
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    در مدت این چند سالی که اخبار سوریه و عراق را دنبال می کنم باید بگویم که واقعا روحیات مردم عراق با سوری ها متفاوت هست! عراقی ها واقعا محکم و جنگجو هستند ولی سوری ها واداده وشل و ول ! عراقی ها واقعا رزمندگان خوبی هستند و من امیدوارم عراق زودتر آزاد شود تا رزمندگان جسور عراقی نیز بتوانند در کنار برادران ایرانی و افغانستانی خود در سوریه به جنگ بپردازند.
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    قضیه لخت بودنش چیه؟ شاید لباساش آتیش گرفته بوده درآوره بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس