کد خبر 597417
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

درحالی که پرسپولیس با بازیکن خودش در سازمان لیگ پیرامون قراردادش اختلاف داشت تاج رودر روی هواداران پرسپولیس برای توضیح نشست تا از این به بعد هواداران همه تیم ها توضیح رئیس را مطالبه بدانند.

به گزارش مشرق، نشست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با چند تن از هواداران  معترض باشگاه پرسپولیس بسیار عجیب و غریب بود و البته خشتی را بنا نهاد که تا ثریا می تواند دیوار ریاستش را تحت تاثیر قرار دهد.

اختلاف دو بازیکن با باشگاه و هواداران خودشان و حتی بالاتر از آن  اختلاف باشگاه با سازمان لیگ در مورد یک قرارداد با رامین رضائیان به هیچ وجه نباید کار را به نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با چند هوادار بکشاند چون از این به بعد بابت هر میزبانی و مهمانی، هر اختلاف بین سازمان لیگ و هر باشگاهی، هر دعوای هوادار با باشگاه یا بازیکنی تاج مجبور و مستلزم پاسخگویی است آن هم نه به رسانه یا باشگاه که به تک تک هواداران فوتبال.

ملوان و استقلال و سپاهان و تراکتورسازی و ... از این به بعد می‌توانند بابت هر اتفاق و هر دلخوری و سو تفاهمی تاج فدراسیون فوتبال را برای پاسخگویی احضار کنند. اسبابش تنها چند «فریاد» است و چند بوق!

در واقع این بدعتی بود عجیب و جدید که هواداران رئیس فدراسیون فوتبال ایران را احضار کنند و او را به پاسخگویی وادارند. با این رویه نظم به هم خواهد ریخت و هر بار چند نفر گرد هم خواهند آمد و رئیس را به چالش می کشند.

مسیر رسیدگی به این پرونده از ثانیه صفر معلوم بوده است، رئیس باید دستور می داد پرونده ها را بیاورند و بعد از رسیدگی نظرش را اعلام می کرد و اگر خاطی وجود داشت، با او برخورد می شد و اگر هم وجود نداشت شفاف سازی صورت می گرفت.

قطعا نشست رئیس فدراسیون فوتبال با هواداران راه حل مناسبی نبوده و نیست.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    رئیس برای ریاست نصب نشده...بلکه بایدپاسخگوی مردم باشد
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    اخه بدبختی تاج هم مثل گودرزی لنگیه. لنگ نگران چیه؟ این فصل دوباره ترکی رو جذب کرده...!
  • 444444444 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    تاج لنگیه ندیدی بعد از گل لنگیا توداربی چطوری بالا وپایین می پرید
  • ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    یکی هم که احترام گذاشته به مردم شما نابودش کنید شما با خودتون چند چندین؟
  • علی ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    باید هم اینطور باشه.مسئولین باید پاسخگو مردم باشند در تمام زمینه ها. البته در این مورد عرض نمی کنم ولی در هر جایی زمانی که مردم درخواستی دارند باید رسیدگی بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس