سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت:از ایتالیا ناراحتی نداشته و همیشه این حریف را باور داشته‌ام. در رویارویی با این حریف به قابلیت‌های خود اتکا می‌کنیم.

به گزارش مشرق،‌ یواخیم لو  که تیمش شنبه در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر ایتالیا خواهد ایستاد، گفت:ما از ایتالیا ناراحتی نداریم. من از این که موضوعاتی از گذشته مطرح می‌شود،چیز زیادی درک نمی‌کنم. این‌ها مثل یک قهوه سرد شده مربوط به گذشته است. من ترجیح می‌دهم یک قهوه داغ بنوشم.

لو در مورد بازی روز گذشته ایتالیا مقابل اسپانیا نیز اظهارداشت:همیشة ایتالیایی‌ها را باور داشته‌ام. آنها کلاس بالایی بر مبنای یک دفاع خوب دارند.این ایتالیا قوی‌تر از تیم سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ است. اما در این جام آنچه تاثیرگذار است، این نکته بوده که در چه فرمی ظاهر شوید. بازی مسلما فشرده است. اما ما به قابلیت‌های خود اتکا می‌کنیم.

وی ادامه داد:آنها حرکات هماهنگی دارند.در تمامی بخش‌های خود ستون‌های مهمی دارند.به باورم دروسی بازیکنی به واقع مهم و زیرکی در دفاع و حمله  است. مهاجمان تیم نیز خطرناک عمل می‌کنند.

یوگی در مورد تاکتیک بازی با ایتالیایی‌ها نیز عنوان کرد:‌در حال بررسی در این مورد هستیم که چطور می‌خواهند مقابل ما بازی کنند. البته خیلی از این بابت خودمان را درگیر نمی‌کنیم. چون باید توانایی‌های خود را وارد بازی کنیم.

یواخیم لو در مورد باخت تیمش در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ از ایتالیا نیز عنوان کرد: در سال ۲۰۱۲ برنامه من اجرا نشد و البته مسئولیتش را نیز پذیرفتم. هر چند که نتیجه بازی را با اشتباهات فردی واگذار کردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس