در جدول گلزنان یورو 2016 و به لطف گلزنی دو بازیکن ایرلندی تیم سقوط کرده نوریچ بالاتر از بارسلونا و بایرن مونیخ در تعداد گلهای زده شده در یورو 2016 قرار گرفت.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - در پایان مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 و در مجموع 88 گل در 44 بازی به ثمر رسید تا میانگین 2 گل در هر بازی به ثبت برسد.

در جدول گلزنان هم آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا و گرت بیل با 3 گل زده در صدر قرار دارند. اما نگاهی به این جدول نشان می دهد که بازیکنان تیم فوتبال نوریچ سیتی که این فصل از لیگ برتر به دسته اول انگلیس سقوط کردند بیش از بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ در یورو 2016 گل به ثمر رسانده‌اند!

یک تیم سقوط کرده بالاتر از بارسا و بایرن مونیخ قرار گرفت
گلهای تیم جمهوری ایرلند به وسیله وس هولاهان (Wes Hoolahan) در بازی با سوئد و رابی بریدی (Robbie Brady) در مقابل ایتالیا و گل پنالتی وی در مقابل فرانسه، نشان‌دهنده این است که بازیکنان نوریچ بیش از بازیکنان سایر باشگا‌ه‌های بزرگ جهان در یورو 2016 گل به ثمر رساندند.

بریدی، زمانی که تک گل ایرلند به فرانسه را به ثمر رساند، سومین گل را برای بازیکنان نورویچ به ارمغان آورد تا در مقابل سهم بازیکنان بارسلونا با 2 گل و بایرن مونیخ با یک گل، سربلند باشند.


تنها تیمی که بازیکنانش توانسته‌اند بیشتر از بازیکنان نوریچ گل به ثمر برسانند، رئال مادرید با 6 گل است که 3 گل آن مربوط به «گرت بیل» در تیم ملی ولز است. بازیکنان نوریچ حتی در مقایسه با بازیکنان باشگاه‌های هموطن خود در یورو مثل اورتون، وستهام، و آرسنال سرفراز هستند.

البته با شکست و حذف ایرلند در مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم جام و حذف سوئد، عملا دیگر هیچکدام از بازیکنان نوریچ در یورو 2016 حاضر نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس