کد خبر 596086
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: به اعتقاد من دیگر زمان گله کردن نیست و حالا باید تمام تمرکزمان را روی موفقیت در المپیک بگذاریم و نباید زمان را در این زمینه از دست بدهیم.

به گزارش مشرق، بیژن مقانلو عنوان کرد: فکر می‌کنم دیگر زمان گله و یا بیان توقعات نیست. زمان کمی تا شروع رقابت‌های المپیک پیش روی ماست و باید تمام تمرکزمان را بر روی آخرین تمرینات و فعالیت‌های آماده‌سازی بگذاریم. همین که مسئولان در تمرینات تیم حاضر می‌شوند به نوعی برای نفرات ایجاد انگیزه است و قطعا تقدیری که در نظر گرفته شده و بعد از بازگشت پیروزمندانه نفرات از ریو انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور وزیر ورزش و یا رئیس کمیته ملی المپیک باعث ایجاد انگیزه برای نفرات و به صورت کلی اعضای تیم می‌شود زیرا متوجه می‌شوند که مورد توجه قرار دارند. این موضوع انگیزه‌ها را دو چندان می‌کند و باعث می‌شود نفرات با تلاش بیشتر در تمرینات حاضر شوند و هر چه بهتر برای حضور در المپیک آماده شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد کمک کادر فنی تیم مردان به تیم بانوان نیز گفت: به هر صورت تمام ما به نوعی افراد یک خانواده هستیم و همه باید تلاش کنیم تا تیم ایران در ریو بهترین نتیجه را بگیرد. قطعا اگر در 4 فرصتی که داریم 4 مدال بگیریم و 4 مرتبه سرود کشورمان در المپیک نواخته شود، افتخاری برای تمام خانواده تکواندو است. اگر کسی از ما کمک بخواهد قطعا دریغ نمی‌کنیم. برخی مواقع کمک کردن دخالت برداشت می‌شود اما در هر صورت آمادگی کمک را داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس