کد خبر 594568
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

وزیر ورزش و جوانان ضمن حضور در اردوی تیم اعزامی تیم تکواندو به المپیک ریو گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد باتوجه به شرایط فکر می‌کنم تکواندو یکی از تیم‌های موفق ما در المپیک ریو باشد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی ضمن حضور در اردوی تیم ملی تکواندو در دو بخش مردان و زنان گفت: ما باید به صورت مرتب به اردوها سر بزنیم و از  وضعیت آمادگی بچه‌ها اطلاع کسب کنیم. امروز از فعالیت‌های آمادگی جسمانی بازدید کردیم و سوالاتی در مورد تمرین داشتیم که مربیان به آن پاسخ دادند. خوشبختانه مربیان توجیه هستند و به نکات خوبی اشاره کردند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان تکواندو آمادگی مناسبی دارند و تکواندو می‌توانند در المپیک ریو یکی از رشته‌های موفق ما باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تکواندو برای اولین بار است که با 4 سهمیه در المپیک حاضر می‌شود، ارزیابی شما در مورد عملکرد این رشته چیست، گفت: به هر صورت تعداد سهمیه رابطه مستقیم با نتیجه و کسب مدال دارد. اگر اتفاقی غیرمترقبه‌ای نیفتد بر این باوریم که تکواندو می‌تواند عملکرد خوبی در ریو داشته باشد و یکی از رشته‌های موفق ما باشد. شرایط تمرین شرایط خوبی است و از لحاظ روانی و جسمانی مشکل خاصی را در دو یا سه بازدیدم از اردوی این تیم ندیدم.

گودرزی در جمع اردوی بانوان تکواندو نیز از کادر فنی تیم بانوان سوال کرد که آیا از کادر فنی آقایان نیز کمک می‌گیرند، سوال کرد و مهرو کمرانی در پاسخ به سوال وزیر گفت: با توجه به تجربه بالایی که کادر فنی تیم آقایان دارد سعی می‌کنیم از آنها نیز کمک بگیریم و با مربیان در آن بخش مشورت کنیم. حتی در سفر به یونان از لحاظ روانی کادر مردان کمک زیادی را به ما داشتند و در آینده نیز قطعا از تجربیات مربیان آقایان‌ نیز استفاده می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس