کد خبر 596029
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدهی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی باید مشخص شود که تاکنون علی‌رغم تذکرهای داده شده، این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، احمد حکیمی‌پور در تذکرات پیش از دستور دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در شهر آفتاب 200 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است که هنوز ریز هزینه‌های آن به شورا اعلام نشده است و اعلام هزینه‌کردها جزو خواسته‌های اولیه اعضای شورای شهر است.
 
وی ادامه داد: ما در اعلام بدهی های شهرداری تذکر کتبی داده‌ایم و باید بدهی‌های اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام شود. بنده به هیأت رئیسه نیز در این خصوص تذکر داده بودم تا موضوع بدهی‌های شهرداری اعلام شود.
 
حکیمی‌پور بیان داشت: زمانی را با هماهنگی شهرداری باید مشخص شود و با حضور اعضای شورای شهر تهران، میزان بدهی شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درباره بدهی شهرداری، اعداد مختلفی اعلام می‌شود و ما نمی‌دانیم کدام عدد صحیح و درست است.
 
حکیمی‌پور بیان داشت: فضاسازی‌هایی درباره درآمد مسئولین شده است و در این مورد نیز یک موج مردمی ایجاد شده و ما باید در راستای شفاف‌سازی در این زمینه اقدام کنیم و اعلام کنیم که دریافتی‌های ما چقدر است.
 
وی افزود: مدیران شهری حقوق خود را به اطلاع افکارعمومی برسانند تا این فضاسازی‌ای که شکل گرفته است، بازسازی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    پیچیده نیست - همه اعم از اصلاح طلبان و اصول گرایان در هر پستی که هستند حقوق خود را برای همیشه اعلام کنند اما کار سختی است
  • ایرانی ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    یه سری به شهرهای کوچک بزنید دنبال فیش حقوقیشان نباشید داشته هاشون را ببینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس