کد خبر 595636
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

پرویز سید رحمان اف ملقب به ابوداوود یکی از رهبران تاجیکی گروه تروریستی داعش که چندی قبل خبر مرگ وی منتشر شده بود، در پیامی تازه، از زنده بودن خود خبر داد.

به گزارش مشرق،  در دوشنبه به نقل از «رادیو آزادی»، «پرویز سید رحمان اف» ملقب به ابوداود یکی از رهبران تاجیکی گروه تروریستی داعش به تازگی پیامی را در فضای انترنت منتشر کرده و از زنده بودن خود خبر داده است.
 
وی در این کلیپ ویدئویی گفته است، هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند مرا از راه «جهاد» منصرف کند.
 
در این پیام، این جنگجوی تاجیکی، نوار منتشره از سوی رادیو آزادی که در آن خانواده ابوداوود صحبت می‌کنند را فتنه انگیز عنوان کرده و می‌گوید، اگر شما با انتشار خبر ناپدید شدن من و فشار بر خانواده گمان می‌کنید که مرا از راه جهاد باز خواهید گرداند، اشتباه خواهید کرد.
 
این در حالی است که چند ماه قبل گروه تکفیری تروریستی داعش از کشته شدن «پرویز سیدرحمان اف» یک از رهبران تاجیکی این گروه با لقب «ابوداود» خبر داده بود.
 
آن زمان در شبکه‌های اجتماعی که منصوب به طرفداران تاجیکی اعضای داعش بودند، گفته می شد، ابوداود بر اثر حمله هواپیماهای نظامی در نزدیکی شهر فلوجه عراق ناپدید شده است.
 
پرویز سید رحمان اف 29 ساله ملقب به ابوداود از رهبران داعش از فعالین سایت‌های اینترنتی مرتبط با داعش محسوب می‌شود.
 
ابوداود در اواسط سال 2014 از روسیه به عراق رفت، وی 6 فوریه سال 2015 در تماس با نزدیکانش از پیوستن خود به گروه داعش خبر داد.
 
به گفته دادستانی تاجیکستان تاکنون بیش از 1000 شهروند تاجیکستان در گروه داعش در سوریه و عراق حضور دارند و تاکنون 300 شهروند این کشور در این درگیری‌ها کشته شده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشیر ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    اندکی صبر عجل نزدیک است.....انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس