کد خبر 595055
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

چهار مرد که به قصد خونخواهی طایفه‌ای، مرد معلم و همسرش را با شلیک‌های مرگبار از پای درآورده بودند، در عملیات پلیسی دستگیر شدند.متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کرده‌اند چون یکی از اقوام آقا معلم 10 سال پیش در درگیری طایفه‌ای منجر به مرگ دو نفر شده و گریخته بود،آنها به قصد انتقام این جنایت را رقم زدند.

دستگیری عاملان قتل معلم و همسرشبه گزارش مشرق، ساعت 13 و 30دقیقه سی‌ام خرداد امسال مرد معلمی همراه همسر و فرزند خردسالش با سوار شدن به خودرویشان در حال عبور از خیابان ولایت چهارم در شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان بودند که هدف شلیک‌های مرگبار سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت قرار گرفتند. ضاربان مسلح پس از شلیک‌های مداوم بسرعت از محل دور شدند. صدای این شلیک‌ها سکوت محله را شکست و اهالی سراسیمه از خانه و مغازه‌هایشان خارج شدند و دیدند ضاربان مسلح در حال فرار هستند. اهالی سراسیمه به سمت خودروی پژو رفته و مشاهده کردند زن و مردی که داخل آن بودند با شلیک گلوله زخمی شده اند و فرزند خردسال آنها که در صندلی عقب بود، بشدت شوکه شده است.
 
یکی از اهالی با پلیس تماس گرفت و در ادامه توسط خودرویی عبوری زن و مرد زخمی به بیمارستان منتقل و هر دو به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شدند.
 
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران تحقیقات را آغاز کردند که مشخص شد مرد کشته شده معلم آموزش و پرورش ایرانشهر بوده است.
 
ماموران در جست و جوی عاملان این جنایت بودند که اطلاع یافتند یکی از اقوام معلم کشته شده و همسرش، ده سال پیش در یک درگیری طایفه‌ای منجر به مرگ دو نفرشده و از آن زمان متواری بوده است. با همین سرنخ، ماموران اطمینان یافتند این معلم و همسرش قربانی انتقامگیری طایفه‌ای شده‌اند .
 
جست و جو‌ها در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران رد پای چهار مرد را در این زمینه به دست آوردند. این افراد تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند روز پیش مخفیگاه یکی از آنها در شهرستان کرمان به‌دست آمد و ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر با اعزام به آنجا پس از هماهنگی با ماموران اداره اطلاعات کرمان موفق به دستگیری یکی از عاملان این جنایت مرگبار شدند.
 
با انتقال این متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی اعتراف کرد که ده سال پیش در جریان درگیری طایفه‌ای، یکی از اقوام مرد معلم منجر به مرگ دو نفر شده است. با توجه به این‌که او از آن زمان فراری بوده، به قصد انتقامگیری همراه سه نفر دیگر روز حادثه خودروی مرد معلم را تعقیب کرده و سپس به آنها شلیک کرده و این جنایت را رقم زده‌اند.
 
در ادامه تحقیقات، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد سه متهم فراری این پرونده در خانه روستایی در شهرستان ایرانشهر پنهان شده‌اند. در این مرحله ماموران بامداد شنبه پنجم تیر امسال با ورود به روستا، آن خانه را محاصره و هر سه متهم را در عملیات ضربتی دستگیر کردند. در بازرسی از خانه روستا یی سلاح کلاشینکف، دو عدد نارنجک و اسپری اشک‌آور کشف شد. متهمان به این دو جنایت اعتراف کرده‌اند. تحقیقات از آنها ادامه دارد و بعد از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان می‌شوند.
 
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با تائید این خبر گفت: پلیس با عاملان ناامنی و هنجارشکنان که آرامش عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند، قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علوی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    جهل جهل جهل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس