تروریستهای تکفیری - بعثی داعش عصر روز گذشته دو برادر اهل سنت ساکن شهر فلوجه و عضو نیروهای حشدالشعبی را در اردوگاه آوارگان العامریه ترور کرده و به شهادت رساندند.

گروه بین الملل مشرق- تروریستهای تکفیری  - بعثی داعش عصر روز گذشته دو برادر اهل سنت ساکن شهر فلوجه و عضو نیروهای حشدالشعبی را در اردوگاه آوارگان العامریه ترور کرده و به شهادت رساندند.

ترور دو برادر اهل سنت عضو حشدالشعبی+عکس

بنابر این گزارش، شهیدان "مروان و غزوان الجبوری"  روز گذشته در اردوگاه آوارگان شهر فلوجه در منطقه العامریه با شلیک 11 گلوله به سر و سینه ترور و به شهادت رسیده اند. منابع میدانی گفته اند که این دو برادر از یکسال پیش به عضویت نیروهای حشدالشعبی - شاخه برادران اهل سنت در آمده بوده و در عملیات های متعددی در استان های صلاح الدین و الانبار مشارکت فعالی داشته اند. روز گذشته در حالی که برای برای دیدار با خانواده خود به اردوگاه مراجعه کرده بودند هدف تروریستها قرار گرفته اند. از "هسته های ترور و خرابکاری داعش" در داخل اردوگاه بعنوان عاملین این حمله نام برده شده است. سخنگوی پلیس استان سنی نشین الانبار سه روز پیش از دستگیری بیش از 1500 نفر از اعضای داعش خبر داد که با لباس مبدل از شهر خارج شده و در اردوگاه های آوارگان اسکان یافته بودند.

ترور دو برادر اهل سنت عضو حشدالشعبی+عکس

ترور دو برادر اهل سنت عضو حشدالشعبی+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    جایشان در بهشت الهی است مبارکشون باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس