کد خبر 594194
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

طرح ویژه ماه مبارک رمضان با اقبال مخاطبان مواجه شد و شب گذشته تعدادی از فیلم‌ها تا پاسی از شب به نمایش درآمدند.

به گزارش مشرق، باتصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی از روز چهارشنبه به اکران فیلم ها اضافه شد و در گروه آزاد با  10 سالن سینما کار خود را آغاز کرد و فروش آن به حدود 50 میلیون تومان در دو روز گذشته در تهران رسید. 

امیرقطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم های این دفتر پخش توضیح داد: فیلم سینمایی «بارکد» با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و شب گذشته فروش 142 میلیون تومان در تهران داشت. این فیلم در تهران پس از 16 روز نمایش 1 میلیارد و 470 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 550 میلیون تومان دست یافت. فروش کل فیلم به مبلغ 2 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با اقبال خوبی مواجه است و هنرمندان سینما و تلویزیون با دیدن فیلم مخاطبین را به دیدن آن تشویق می کنند. این فیلم در تهران به فروش 400 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 110 میلیون تومان پس از 16 روز نمایش دست یافت. فروش فیلم در تهران و شهرستان 510 میلیون تومان بود . فیلم در تهران 23 سالن سینما و شهرستان 20 سالن در اختیار دارد. 

وی درباره فروش فیلم «رسوایی2» گفت: فروش فیلم پس از 50 روز نمایش در تهران 1 میلیارد و 520 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیاد و 100 میلیون تومان بود که در کل فروش فیلم 2 میلیارد و 620 میلیون تومان است. 

قطبی در ادامه از اکران 100 روز فیلم «بادیگارد» و «ابدو یک روز» خبر داد و گفت: ابد و یک روز به فروش 11 میلیارد و 280 میلیون تومان و بادیگارد به فروش 7 میلیارد و 150 میلیون تومان دست یافتند. 

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه است . دو تیزر به رسانه ملی ارایه دادیم که در شورا مطرح شد و امیدواریم پس از شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) تیزر این فیلم از صدا و سیما پخش فیلم . فیلم هم اینک در تهران با فروش 895 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 185 میلیون تومان دست یافته است. فروش کل فیلم 1 میلیارد و 80 میلیون تومان است. این فیلم در تهران 20 سالن سینما و در شهرستان 18 سالن در اختیار دارد که تعداد شهرهایی که این فیلم را به نمایش خواهند گذاشت به 40 شهر خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس