کد خبر 594178
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

تمدید قرارداد آنتوان گریزمان با اتلتیکو مادرید از عنوان‌های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش مشرق، گریزمان مهاجم اتلتیکومادرید پنجشنبه با این باشگاه قراردادش را تمدید کرد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا
تیتر نخست این روزنامه به صحبت‌های کیلور ناواس اختصاص دارد. دروازه‌بان رئال مادرید گفت: می‌خواهم داستان زیبایی از حضورم در رئال مادرید بنویسم. هیچ کس به من لطفی نکرد. با تمام وجودم تلاش کردم.

تمدید قرارداد آنتوان گریزمان با اتلتیکو مادرید تا سال 2021 از عناوین دیگر این نشریه است. ارزش قرارداد مهاجم فرانسوی 100 میلیون است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به گامیرو بازیکن فرانسوی سویا اختصاص دارد. بارسلونا علاقه مند به جذب این بازیکن است.
این نشریه به برتری اسپانیا نسبت به ایتالیا اشاره کرد. لاروخا در تمام خطوط به جز دروازه‌بانی (داوید دخئا برابر جیان لوییجی بوفون) برتر از ایتالیا است.

تقابل لیونل مسی و کلودیو براوو در فینال کوپا آمریکا از عناوین این روزنامه است.

آس
تیتر نخست این روزنامه به صحبت‌های ویسنته دل بوسکه اختصاص دارد. سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: پرتغال حریف آسان‌تری از ایتالیا است؟ کسی نمی‌داند. قضیه پدرو را دوست نداشتم و درک نکردم. با این حال او خیلی خوب تمرین می‌کند. داوید دخئا در گل نخست برابر کرواسی مقصر نبود. تنها به اینکه نتوانستیم بازی را پس از تساوی کنترل کنیم معترض هستم.

درخشش مادریدی‌ها در یورو 2016 فرانسه از عناوین این نشریه است.

این روزنامه به صحبت های گریزمان پس از تمدید قراردادش اشاره کرد. مهاجم اتلتیکو گفت: خیلی خوشحالم که در این تیم به بازی خود ادامه خواهم داد.

طولانی شدن دیدار شیلی و کلمبیا در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا از عناوین دیگر این نشریه است. این بازی به علت طوفان چهار ساعت و 9 دقیقه طول کشید.

اسپورت
تیتر نخست این روزنامه به لیونل مسی اختصاص دارد. مهاجم آرژانتینی گفت: از بودن در بارسلونا خوشحالم.

این نشریه به تولد مسی اشاره کرد. مهاجم بارسلونا امروز 29 ساله شد. از حضور مسی در این باشگاه 16 سال می‌گذرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس