کد خبر 594076
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کمیته‌ها به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون بسیار مهم هستند و ما اصرار داریم که اتفاقاتی در کمیته‌ها بیفتد.

به گزارش مشرق، محمود شیعی در مورد اختلافات ایجاد شده بین کی‌روش و برانکو گفت: تاج به عنوان رئیس فدراسیون باید این موضوع را جمع کند و ان‌شاءالله بتواند هر چه سریعتر آن را حل و فصل کند.

وی درباره اینکه آیا اعضای هیأت رئیسه از جلسه روز گذشته فدراسیون که به صورت جداگانه با کی‌روش و برانکو برگزار شد خبر داشتند یا خیر، گفت: خیر، خبر نداشتیم و در جریان هم نیستم.

شیعی درباره اینکه به نظر می‌رسد اعضای جدید هیأت رئیسه کمی از نگاه تاج نامحرم هستند، یادآور شد: ما در جلسات هستیم و اتفاقا هیأت رئیسه استارت خوبی هم زده است و آرام آرام وارد بحث‌های جزئی و اساسی می شدیم و امیدوارم این مباحث ادامه پیدا کند تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه شنیده می شود اسدی در سمت خود ابقا شده است، گفت: خیر اینطور نیست بلکه دبیرکل باید معرفی شود. ماده 60 اساسنامه می‌گوید دبیرکل برای مدت معینی انتخاب می‌شود که این مدت معین هم تعریف دارد.

وی افزود: منتظر تصمیم تاج هستیم تا این اتفاق بیفتد. در واقع اساسنامه می‌گوید دبیرکل با تصویب هیأت رئیسه و حکم رئیس فدراسیون معین می‌شود و با انعقاد قرارداد معین با فدراسیون همکاری خواهد کرد.

شیعی درباره اینکه گفته می شود اسدی قراردادی یکساله دارد، گفت: این قرارداد معین تعریف دارد. هرچند که بحث‌های حقوقی هم در آن جاری است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت موضوع چرا دبیر و نایب‌رئیس انتخاب نمی‌شوند، گفت: ما هم حساسیت نشان می‌دهیم و امیدوارم این مسئله زود جمع شود. در واقع با پیشنهاد تاج و نفری که معرفی می‌کند، هیأت رئیسه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیرعامل پیکان یادآور شد: حتی انتخاب نایب‌رئیس دوم هم مهم است چون بازی‌های لیگ در آستانه آغاز شدن است و باید این اتفاق بیفتد.

شیعی تأکید کرد: در این بین کمیته‌ها را هم فراموش نکنید. چون کمیته‌ها به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون بسیار مهم هستند و ما اصرار داریم که اتفاقاتی در کمیته‌ها بیفتد. مثلا کمیته فوتسال با توجه به نتایجی که اتفاق افتاده باید فعال شود.

وی گفت:‌کمیته‌ها ما حساس هستند و چه بسا با یک تغییر و تحول، یک شوک به آنها وارد شده و این موضوع موجب رشد و شکوفایی کمیته‌های فوق شود. از سوی دیگر کمیته‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌اند می‌توانند تثبیت شده و یا نقاط ضعفی که دارند برطرف شود.

شیعی در خصوص اینکه برخی کمیته‌ها در زمان کفاشیان هیچ تغییر نکردند، تأکید کرد: کمیته‌ها نباید قائل به شخص باشند چون کمیته یعنی مجموعه‌ای به هم کمک کنند. کمیته قائل به شخص زیاد جالب نیست چون مسئولیت‌پذیری را پایین آورده و پایش را کم می‌کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری جلسه بعدی هیأت رئیسه این فدارسیون پس از شب‌های قدر خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس