پس از استعفای ناگهانی ناصر طالبی در سال گذشته شاهد حضور احمد سعادتمند در فدراسیون در قامت سرپرست بودیم. وی که کارنامه درخشانی در دوران فعالیتش در ورزش نداشته، ناگهان سر از این فدراسیون درآورد تا امروز که این فدراسیون دچار بی نظمی شده است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که فدراسیون اسکی شرایط نابسامانی را تجربه می کند، شاهد یک روند مغایر قانون هستیم که با سکوت وزارت ورزش نیز مواجه شده است.
 
در شرایطی که پس از استعفای ناگهانی ناصر طالبی در سال گذشته که موجب شگفتی دلسوزان و کارشناسان اسکی شد، شاهد حضور احمد سعادتمند در فدراسیون در قامت سرپرست بودیم. وی که کارنامه درخشانی در دوران فعالیتش در ورزش نداشته، ناگهان سر از این فدراسیون درآورد تا امروز که این فدراسیون دچار بی نظمی و روزهای نامطلوبی شده که نشانه هایی ناامیدکننده را مخابره می کند.
 
در این بین، شاهد آنیم که سعادتمند که برای انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرده، همچنان مسند سرپرستی را نیز عهده دار است که یک تخلف آشکار به شمار می رود. در شرایطی که نامزدها باید از هرگونه امتیازی مبرا باشند تا شاهد یک انتخابات پاک و سالم باشیم، وی از سمت سرپرستی استعفا نکرده که این ماجرا نیز شائبه برانگیز است.
 
اما ماجرا هنگاهی بیشتر موجب تعجب اهالی این رشته می شود که وزارت ورزش و دستگاه های نظارتی در این ماجرا سکوت کرده و واکنشی نشان نمی دهند. البته، نابه سامانی این فدراسیون فقط در این رفتار غیرقانونی خلاصه نمی شود؛ بلکه شاهد تحولاتی در این مجموعه نیز هستیم که یادآور چند دهه مدیریت خانواده سالار و انحصارگراست.
 
در این باره اخباری به گوش رسیده که به زودی به اطلاع مخاطبان خواهیم رسانید.
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس