کد خبر 593240
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

تیم ملی والیبال کشورمان شامگاه سه شنبه در فرودگاه نیکولا تسلا بلگراد از سوی معاون سفیر کشورمان، اعضای سفارت، رایزنی فرهنگی و دیگر مسئولان نهادهای کشورمان و تنی چند از ایرانیان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، معاون سفیر کشورمان در صربستان در دیدار با اعضای تیم ملی والیبال کشورمان در فرودگاه بلگراد که برای انجام مسابقات در هفته دوم لیگ جهانی والیبال وارد صربستان شده است با اهدای دسته گلی ضمن خوش آمدگویی، برای ملی پوشان ایرانی در مسابقات لیگ جهانی والیبال آرزوی موفقیت کرد.

«ناصر احسانی فرید» همچنین ضمن ابلاغ سلام سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد و اهدای گل به سرپرست، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال کشورمان آمادگی نهادهای ایرانی را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

ملی پوشان والیبال ایران در هفته نخست مسابقات لیگ جهانی والیبال در برزیل با دو شکست در برابر برزیل و آمریکا و تنها یک برد با نتیجه 3 بر 2 در مقابل آرژانتین با دو امتیاز در پایان هفته نخست لیگ جهانی والیبال در رتبه نهم جدول قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مسابقات لیگ جهانی در گروه سه با تیم های صربستان، برزیل و بلغارستان به رقابت می پردازد.

تیم ملی کشورمان اولین مسابقه خود را در روز پنجشنبه 3 تیرماه در ساعت 18.30 به وقت تهران در مقابل بلغارستان انجام می دهد و دومین مسابقه را در برابر برزیل در روز جمعه چهارم تیر ماه در ساعت 18.30 به وقت تهران و سومین مسابقه خود را در روز شنبه پنجم تیر در ساعت 21.30 به وقت تهران در مقابل صربستان که میزبان است انجام می دهد.

صربستان در هفته دوم مسابقات لیگ جهانی با وجود اینکه میزبان است مهم ترین حریف تیم ملی کشورمان به شمار می رود.

تیم ملی والیبال صربستان در هفته نخست مسابقات در شهر کالینینگراد روسیه در برابر تیم های ملی روسیه، بلغارستان و لهستان با نتایج 3 بر صفر به پیروزی دست یافت و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول 12تیم شرکت کننده این رقابت ها قرار گرفت.

تیم ملی والیبال برزیل نیز با سه برد و 9 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت.

تیم های فرانسه، ایتالیا، روسیه، آمریکا، بلژیک، لهستان، ایران، آرژانتین، بلغارستان و استرالیا بترتیب در رده های سوم تا دوازدهم قرار دارند.

از میان 12 تیم حاضر در مسابقات لیگ جهانی 6 تیم به مرحله فینال صعود می کنند.

در هفته جاری که دومین هفته در مسابقات لیگ جهانی والیبال است در سه کشور لهستان، صربستان و ایتالیا مجموعا 18 دیدار برگزار می شود.

در گروه اول تیم های ملی والیبال لهستان، روسیه، فرانسه و آرژانتین در شهر ووج لهستان بازی دارند.

در گروه دوم تیم های ایتالیا، آمریکا، بلژیک و استرالیا در شهر روم ایتالیا و در گروه سوم تیم های ملی صربستان، برزیل، بلغارستان و ایران در شهر بلگراد صربستان به رقابت می پردازند.

سومین و آخرین هفته از لیگ جهانی در تهران برگزار می شود که کشورمان میزبان تیم های والیبال ایتالیا، صربستان و آرژانتین خواهد بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس