کد خبر 592248
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

حاج محمد همواره ظاهری متفاوت و پوششی منحصر به فرد داشت. در بین عکس های باقی مانده از او، این تصویر بیشتر خودنمایی می کند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حاج محمد ناظری از نیروهای ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که سال‌ها در کسوت مربی کار تربیت نیروهای جوان و با استعداد را در نیروی دریایی سپاه برعهده داشت. وی که پس از دفاع مقدس با همراه داشتن "عارضه شیمیایی" در تربیت و آموزش یگان های تخصصی و حرفه ای ندسا و فرماندهی یگان های تکاوری و هوابرد این نیرو خدمات ارزنده‌ای داشت. وی همچنین در چندین ماموریت، فرماندهی ناوگروه های اعزامی نیروی دریایی سپاه به خلیج عدن برای تأمین امنیت تردد کشتی‌ها و شناورهای تجاری در سال های اخیر را عهده دار بود. او نیز چندی پیش بر اثر عارضه شیمیایی در یک ماموریت به خیل دوستان شهیدش پیوست.

مراسم چهلمین روز شهادت سردار ناظری از ساعت 19 تا 20/30  روز دوشنبه مورخ 95/3/31 در محل امامزاده علی‌اکبر چیذر برگزار می شود.

حاج محمد همواره ظاهری متفاوت و پوششی منحصر به فرد داشت. در بین عکس های باقی مانده از او، این تصویر بیشتر خودنمایی می کند.

عکس/ تیپ متفاوت حاج محمد ناظری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضوی ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی مشتی و مرد بود من تومسابقه فرمانده ازتلویزیون دیدم یکی از اونا وضع ظاهری بدی داشت موی گیس کرده و ...چنان پدرانه باهاش برخورد میکرد یه روز اون ادم کم اورده بود بهش گفت سرم درد میکنه و ...دیدم گفت اگه موی سرتوکم کنی اکسیژن بیشتری میگیری واون جوان گفت مگه موی من بده گفت حتما خودت میپسندی ولی ازدید من درپدروپسریمان خوب نیست همون روز اون ادم سرشوازته تراشید وسرداراون بغل گرفت بعدهاشنیدم گفته که سردارمنومتحول کردروحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس