کد خبر 591987
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان تاکید کرد از عملکردش در جام جهانی رضایت ندارد.

به گزارش مشرق، سید احمد محمدی در خصوص عملکردش در مسابقات جام جهانی اظهارداشت: از کشتی‌هایی که در جام جهانی گرفتم، اصلا راضی نیستم و باید بهتر کار می‌کردم.

وی افزود: پس از مصدومیتی که داشتم در مسابقات انتخابی روی تشک رفتم و پس از آن نیز در شرایط بدنسازی قرار داشتم. در جام جهانی نیز مقابل آمریکا روی یک صحنه کشتی از دستم در رفت.


آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: باید در این مدت بهتر کار کنم و نقاط ضعفم را برطرف کنم، البته شرایط مصدومیتم نیز بهتر شده و باید باز هم بهتر شود.

محمدی در خصوص حضورش در تورنمنت ارمنستان نیز عنوان کرد: با نظر کادرفنی هر جا که نیاز باشد روی تشک خواهم رفت. امیدوارم هرکسی شایسته‌تر است در المپیک روی تشک برود و در نهایت دست پر از ریو بازگردد.

وی در خصوص اینکه چه توقعی از مسئولان در این روزها دارد، گفت: آن‌قدر حرف زده‌ایم که خسته شده‌ایم و دیگر مهم نیست مسئولان چه می‌کنند. هدف کشتی گیران بزرگ‌تر از این موارد است.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: خوشحال هستم که برای هفتمین بار قهرمان جام جهانی شدیم و برای ساعاتی دل مردم را شاد کردیم، این از همه چیز برای من مهمتر است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس