دروازه‌بان جوان تراکتورسازان سخت به فکر ارتقا جایگاهش در تیم ملی فوتبال است و اعتقاد دارد تراکتورسازی به هیچ عنوان پیر نشده و مدعی شماره یک قهرمانی خواهد بود.

گروه ورزش مشرق - این روزها محمدرضا اخباری دروازه بان جوان تراکتورسازان سخت به فکر ارتقا جایگاهش در تیم ملی فوتبال است. البته دروازه بان اول تراکتورسازان نیم نگاهی هم به فصل نقل و انتقالات و اوضاع تیم باشگاهی اش دارد. گفتگوی مشرق را با اخباری در ادامه می خوانید:

*
وضعیت تراکتورسازی در ایام نقل و انتقالات را چطور می‌بینی؟‌

خدا را شکر در نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده‌ایم و خوب ظاهر شدیم و بازیکنان با کیفیتی را جذب کردیم. در این رابطه برعکس اظهارنظرهای این روزها باید بگویم تیم ما به واسطه جذب این همه بازیکن باکیفیت اصلا پیر نیست و قطعا در سال کم فشاری که به خاطر عدم حضور در آسیا پیش رو داریم تیم می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

*
از نگاه تو مشکلی برای بالا رفتن میانگین سن تراکتورسازی وجود ندارد؟
اصلا این حرف را قبول ندارم. امیر قلعه‌نویی نشان داده بدون فکر و اندیشه کاری را پیش نمی‌برد. در این زمینه امیرخان تاکید ویژه‌ای روی عنصر تجربه دارند و تمام این بازیکنان جذب شده همه از این فاکتور برخوردارند. هرچه هست این اتفاق خوب است و امیدوارم به بهترین شکل برای تراکتور سوددهی داشته باشد.

*
اما به نطر می رسد جذب این همه ستاره حسابی توقعات را از تراکتور بالا برده باشد.
صددرصد همین‌طور است. مشکل فصل قبل عدم هماهنگی تیم بود که با آن همه ستاره ابتدای لیگ خوب نتیجه نگرفتیم. خدا را شکر امسال اسکلت تیم حفظ شده و با ماندن عشوری، ایرانپوریان، کیانی و دیگر بازیکنان تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید قطعا می‌توانیم به هماهنگی خوبی برسیم و نتایج درخور هواداران پرشور تراکتور را کسب کنیم.

*
پس با این شرایط تراکتور را حسابی مدعی فتح جام می‌دانی؟
صددرصد همین‌طور است. تراکتوری که من می‌بینم هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مدعی اول قهرمانی است و قطعا با این همه توقع که به وجود آمده باید با قدرت وارد شویم و دل مردم تبریز و تراکتورسازی را شاد کنیم.

*
برای این اردوی تیم ملی آماده هستی؟‌
بله خدا را شکر با استراحتی که داشتیم حسابی ریکاوری کردم و از امروز به اردو ملحق می‌شوم. اردوی ارمنستان می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی ایران در مسیر جام‌جهانی داشته باشد و امیدوارم به بهترین شکل از این شرایط بهره ببریم.

*
فکر نمی‌کنی از تمرینات تراکتور عقب بمانی؟‌
اصلا این اتفاق نخواهد افتاد چون شکل آماده‌سازی تیم ملی همسو با تمرینات تیم‌های لیگ برتری است. همه باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل دارند و برای بازیکنان فرقی ندارد در کدام شکل خدمت می‌کنند چون به دنبال بالا نگه داشتن سطح آمادگی خودشان هستند.

*
فکر می‌کنی بازهم شانس ایستادن در درون دروازه نصیب تو شود؟
امیدوارم این اتفاق بیفتد چون ایستادن در درون دروازه تیم ملی بزرگسالان تجربه لذت‌بخشی بود. در این زمینه همه تلاش خودم را به کار خواهم بست تا این اتفاق دوباره تکرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    فقط استقلال عشق است
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    خخخخخخخ..تراکتور هم سرت زیاده... فقط علیمنصور استقلال..بقیه بایکوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس