کد خبر 591322
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶

دو تیم ملی فوتبال اتریش و پرتغال به تساوی بدون گل رضایت دادند تا بازی سوم آنها بسیار حساس و تعیین کننده باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال پرتغال برابر اتریش راه به جایی نبرد و به تساوی بدون گل رضایت داد تا همچنان در رتبه سوم بماند و مجارستان و ایسلند رتبه‌های اول و دوم را اشغال کنند. (فیلم)

دو تیم ملی فوتبال اتریش و پرتغال تا پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پرتغال و اتریش از گروه ششم F به مصاف یکدیگر رفتند. پیش از این دیدار، دو تیم مجارستان و ایسلند به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا مجارها در صدر قرار بگیرند و 4 امتیاز خود را به رخ ایسلند و پرتغال دو امتیازی بکشند.

تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی

دو تیم در استادیوم پارک ده پرنس پاریس برابر یکدیگر صف آرایی کردند و قضاوت این بازی را نیز نیکولا ریتزولی ایتالیایی در اختیار داشت. بخش قابل توجهی از هیجان بازی، به فرصت‌هایی اختصاص داشت که یکی پس از دیگری از دست کریستیانو رونالدو خارج می‌شد و حسرت پرتغالی‌ها را دو چندان می کرد، حملات پرتغال بیشتر بود و طبیعی به نظر می‌رسید که اتریس بیشتر دل به ضد حملات ببندد و گل نخوردن برایش مهم‌تر از گل زدن باشد.

تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی
تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی

خطای په‌په روی آلابا، ستاره مورد علاقه رئال مادرید و شاید هم‌تیمی آینده او باعث شد تا اتریش پس از 6 موقعیت مسلم گلزنی پرتغال، پشت خط محوطه جریمه پرتغال صاحب موقعیت شود.

پانزده موقعیت گلزنی برابر یک موقعیت گلزنی نشانه واضح و مشخصی از برتری پرتغال داخل میدان داشت اما تابلوی نتایج به تساوی بدون گل اشاره می‌کرد.

در پایان نیمه اول دو تیم ملی فوتبال پرتغال و اتریش به تساوی بدون گل راضی شدند.

تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی

با آغاز نیمه دوم، تیم فوتبال پرتغال بیش از اتریش برای کسب پیروزی تلاش کرد و مشخص بود که رونالدو و هم‌تیمی‌هایش تشنه کسب 3 امتیاز این بازی هستند.

حملات پرتغال یکی پس از دیگری بی نتیجه باقی می‌ماند و اتریش از کسب تساوی مقابل تیم با انگیزه‌ای مثل پرتغال راضی به نظر می‌رسید.

تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی

فشار علیه دروازه اتریش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد تا این که در دقیقه 79 داور به خاطر خطای ماترین هینترگر اعلام پنالتی کرد و کریستیانو رونالدو برای آنکه رکورد گلزنی در 4 جام ملت‌های اروپا را به نام خود ثبت کند، پشت توپ ایستاد و البته توپ را به تیر دروازه اتریش کوبید.

تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی
تساوی پرتغال و اتریش ، کریس در حسرت گلزنی

کریستیانو رونالدو برای جبران این پنالتی از دست رفته به آب و آتش می‌زد، او دقایقی بعد با ضربه سر توپ را به تور دروازه اتریش دوخت اما کمک داور اعلام آفساید کرد و این گل مردود اعلام شد.

تساوی بدون گل و حسرت رونالدو برای رسیدن به رکوردی که ممکن است توسط زلاتان، زودتر از او فتح شود.

پرتغال در جدول گروه خود در رتبه سوم ماند و بالای سر خود مجارستان و ایسلند را تحمل خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس