کد خبر 591020
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

ساعتی پیش انفجاری در یک منزل مسکونی در خیابان بهار مشهد رخ داد که به تخریب شیشه‌های منازل مجاور تا شعاع حدود 150 متری منجر شد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، این حادثه در یک منزل ویلایی قدیمی واقع در خیابان بهار رخ داد که کانون آن یکی از اتاق‌‌های این منزل گزارش شده است.
 
شامگاه گذشته در ساعت 23:46 دقیقه انفجار منزل مسکونی قدیمی در خیابان بهار به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه‌های چهار، دو و سه در مسیر قرار گرفتند.

این حادثه مرتبط با انفجار یک منزل مسکونی در خیابان بهار بود که کانون انفجار آن یکی از اتاق خواب‌های منزل مسکونی ویلایی بود.

بنا به گزارشات واصله در زمان وقوع این رخ داد چهار نفر از اعضای خانواده در این منزل حضور داشتند که حوشبختانه به هیچ یک از آن‌ها آسیبی وارد نشده است.

این انفجار ناشی از آویزان کردن بمبی دست ساز از پنجره اتاق خواب بوده است؛ موج این انفجار که شعاع آن ۱۵۰ متر بوده است، موجب تخریب شیشه‌های منازل مسکونی اطراف نیز شده بود.

علت انفجار بمب دست ساز به دلیل خصومت شخصی بود، در این حادثه فردی با پرتاب بمب دست ساز به داخل منزل مسکونی در خیابان بهار مشهد موجب تخریب بخشی از این منزل و شکسته شدن شیشه بیش از 15 منزل مسکونی دیگر گردید.

مالک منزل مسکونی که در این حادثه خانه اش تخریب شده مدعی شد؛ فردی که با وی خصومت شخصی داشته با انداختن بمب دست ساز به داخل منزلم قصد انتقام گیری دارد و چند وقت قبل هم این عمل را تکرار کرده که منجر به آتش گرفتن خودرو سواری ام شده است.

با گذشت چندین ساعت از این رخ داد، نیرو‌های انتظامی و تیم خنثی کننده مواد منفجره نیروی انتظامی با حضور در محل، در حال بررسی محل و جمع آوری اطلاعات هستند.

این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته و مامورین خدمات شهری شهردای مشهد نیز در حال پاکسازی خیابان‌ها به علت تخریب شیشه‌های منازل مسکونی هستند.



انفجار منزل مسکونی در مشهد بر اثر بمب دست ساز +عکس
 

 
انفجار منزل مسکونی در مشهد بر اثر بمب دست ساز +عکس


انفجار منزل مسکونی در مشهد بر اثر بمب دست ساز +عکس

انفجار منزل مسکونی در مشهد بر اثر بمب دست ساز +عکس

انفجار منزل مسکونی در مشهد بر اثر بمب دست ساز +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 182 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    چه خبر است ؟ اون از انفجار در سنندج و اونم از تهران اینم از مشهد بعد هم ستاره ی حنوب بندرعباس آتش گرفت .!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس