مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس از تخفیف 70درصدی قیمت بلیت موزه دفاع مقدس در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر روابط عمومی افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند بلیت این باغ موزه را در این ماه مبارک به مبلغ 3000 تومان تهیه کنند.

رضوانی از تغییر ساعت بازدید تالارهای باغ موزه در ماه رمضان خبر داد و گفت: باغ موزه ، پیش از این از ساعت 9 صبح پذیرای عموم بود که در ماه رمضان این ساعت برای رفاه حال بازدیدکنندگان و ایجاد فرصت مناسب برای آنان برای حضور در مراسم شب‌های شیدایی  به ساعت 13:30تغییر کرد.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان در ادامه بازدیدهای خود می‌توانند در مراسم شبانه شب‌های شیدایی که به مناسبت شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود شرکت کنند.

رضوانی  درباره برنامه شب‌های شیدایی گفت: این مراسم همانند سال های گذشته؛ هر شب پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع‌مقدس، با پخش نورنمای بیت‌المقدس بر روی دیوار این مسجد آغاز می‌شود و در ادامه نمایش فصل وصل در کنار دریاچه هورالهویزه از ساعت 21:30آغاز شده و تا ساعت 23:30 ادامه دارد.

وی همچنین اعلام کرد:روزهای شنبه هم باغ موزه دفاع مقدس باز است اما پذیرایی از بازدیدکنندگان از ساعت 15:30 انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شنبه‌ها، طبق تقویم باغ موزه دفاع مقدس در ماه‌های عادی سال، روز تعطیلی این مجموعه به شمار می‌آید؛ اما در ماه رمضان به خاطر رفاه حال بازدیدکنندگان، این تعطیلی لغو شد.

باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، مجاور بوستان جهان کودک و ایستگاه مترو شهید حقانی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    یعنی برای آشنایی آنهایی که دفاع مقدس ،میراث بزرگ معنوی قرن معاصر را درک نکردن وجهی از آنها اخذ می شود واقعا برای سیاست گذاران امر فرهنگ متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس