کد خبر 590761
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۲

مرد باديگارد كه در حال مستي قصد كتك زدن مادر و خواهرش را داشت با ضربات چاقوي برادرش در پشت‌بام خانه‌شان كشته شد.

به گزارش مشرق، ساعت 4 بامداد پنج‌شنبه 27 خردادماه قاضي مرادي، بازپرس ويژه پايتخت با تماس مأموران كلانتري 147 گلبرگ از قتل مرد جواني با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

به گزارش روزنامه جوان،  تيم جنايي در محل حادثه كه پشت‌بام خانه ويلايي دو طبقه‌اي در حوالي خيابان مدني كنار مترو گلبرگ بود با جسد مرد 38 ساله قوي هيكلي روبه‌رو شدند كه با اصابت چندين ضربه چاقو به قتل رسيده بود.

نخستين بررسي‌ها نشان داد اين درگيري مرگبار لحظاتي قبل بين مقتول و برادر 24 ساله‌اش رقم خورده است. تحقيقات بعدي حكايت از آن داشت كه مقتول و قاتل از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند به طوري كه چندين بار مقتول برادرش را با چاقو زخمي كرده بود. همچنين مشخص شد قاتل پس از قتل موضوع را به پليس خبر داده و خودش منتظر مأموران پليس مانده است.
 
برادرم باديگارد بود
در نخستين شاخه از تحقيقات جنايي، مأموران از قاتل تحقيق كردند. وي گفت: مقتول ورزشكار و باديگارد بود. برادرم با اينكه ورزشكار حرفه‌اي و مشهور بود، متأسفانه از مدتي قبل مشروب مصرف مي‌كرد و به همين دليل گاهي اوقات با هم درگير مي‌شديم. برادرم وقتي مست مي‌شد كنترلش را از دست مي‌داد و پدر و مادرم را اذيت مي‌كرد. من و برادرم مجرد هستيم و همراه خواهر، مادر و پدر سالخورده‌ام در اين خانه ويلايي زندگي مي‌كنيم. او در خانه مشروبات الكلي نگهداري مي‌كرد به همين دليل چند بار با هم درگير شديم تا جايي كه يك بار او با ساطور چشم مرا زخمي كرد. وقتي با كارهايش مخالفت مي‌كردم، مرا تهديد به قتل كرد.
  
علت درگيري
وي درباره علت درگيري گفت: ساعت 3 بامداد بود كه برادرم در حالي كه خيلي مست بود، وارد خانه شد. همه خواب بوديم كه با سر و صداي او از خواب بيدار شديم. او بر سر موضوعي با مادر و خواهرم شروع به مشاجره لفظي كرد. برادرم حال خوشي نداشت و شروع به داد و فرياد كرد. وقتي درگيري آنها بالا گرفت، برادرم به طرف مادر و خواهرم حمله كرد. در اين لحظه جلوي برادرم را گرفتم تا مانع كتك كاري شوم. خيلي تلاش كردم او را آرام كنم، اما فايده‌اي نداشت. او حتي با من هم درگير شد كه به پشت‌بام رفتم. پس از اين برادرم چاقويي برداشت و به پشت‌بام آمد. آنجا درگيري ما شروع شد و با چاقو به من حمله كرد. من چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به طرفش پرتاب كردم. برادرم خونين نقش بر زمين شد . خيلي ترسيدم و بلافاصله با پليس و عوامل اورژانس تماس گرفتم تا جان برادرم را نجات دهم، اما وقتي پزشك اورژانس رسيد، دير شده بود.
  
شرح ماجرا از زبان مادر
مادر مقتول هم در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت: پسرم مشروب مصرف مي‌كرد. ساعتي قبل با حالت مست وارد خانه‌مان شد و با من و خواهرش درگير شد كه پسر ديگرم به هواخواهي ما وارد درگيري شد كه اين اتفاق رخ داد.

از سوي ديگر همسايه‌ها نيز اعلام كردند كه متوجه درگيري دو برادر در پشت‌بام شده‌اند.
در پايان، جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. متهم به دستور قاضي مرادي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات درباره اين حادثه تا روشن شدن زواياي پنهان حادثه از سوي پليس ادامه دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس