در ادامه سریال ترورهای داخلی اعضاء فرماندهان گروه های تروریستی تکفیری فعال در شمال سوریه، عصر روز گذشته دو تن از مشهورترین فعالان رسانه ای شبکه تروریستی بین المللی القاعده در حلب از سوءقصد جان بدر برده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه سریال ترورهای داخلی اعضاء فرماندهان گروه های تروریستی تکفیری فعال در شمال سوریه، عصر روز گذشته دو تن از مشهورترین فعالان رسانه ای شبکه تروریستی بین المللی القاعده در حلب از سوءقصد جان بدر برده اند.

ترور ناکام دو فعال رسانه ای تروریستها در حلب+عکس و فیلم

بنابر این گزارش، هادی عبدالله و خالد العیسی دو فعال رسانه ای القاعده روز گذشته پس از حضور در یک جلسه کاری در ساختمانی در محله "حی الشعار" واقع در شرق شهر حلب در اثر انفجار بمب نصب شده توسط افراد ناشناس بشدت زخمی شده و برای درمان به ترکیه منتقل گردیدند. بنابر اظهارات شهود عینی در اثر انفجار بمب سقف ساختمان محل حلسه بر روی حاضران ویران شده و این دو فعال رسانه ای حدود 20 دقیقه در زیر آوار مانده بودند. 

ترور ناکام دو فعال رسانه ای تروریستها در حلب+عکس و فیلم

هادی عبدالله اهل استان حمص در مرکز سوریه است که در ابتدای بحران در این کشور اقدام به پوشش جنایات گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده کرده بود. از جمله اقدامات وی بی حرمتی به پیکر های مطهر شهدای حزب الله پس از درگیری های اولیه در شهر "القصیر استان حمص" بود که موجی از محکومیت علیه وی را بدنبال داشته است. وی چند ماه پیش به همراه موسی العمر و دو فعال رسانه ای دیگر بصورت اختصاصی در مخفیگاه ابومحمد الجولانی رهبر گروه تروریستی القاعده در سوریه حاضر شده و اقدام به مصاحبه با وی کرده بود.

ترور ناکام دو فعال رسانه ای تروریستها در حلب+عکس و فیلم

ترور ناکام دو فعال رسانه ای تروریستها در حلب+عکس و فیلم

{$sepehr_media_1608552_400_300}

{$sepehr_media_1608554_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس