کد خبر 590433
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

مظلومیت جبهه مؤمن و انقلابی بار دیگر رخ نشان داد؛ آن هنگام که تمام هم و غم به اصطلاح اعتدالیون می‌شود مقابله و برخورد با رسانه‌ای با رویکرد انقلابی و جای بسی تأسف و تأثر که این همت در برخورد با مهاجمان به دین و انقلاب دیده نمی‌شود.

یادداشت پیرهادی برای توقیف جهان نیوزبه گزارش مشرق، خبر توقیف جهان نیوز که در رسانه معلوم الحال بی.بی.سی و شبکه‌های معاند، منتشر شد به غیرتتان مرحبا گفتم که دشمن شادمان کردید و این است نتیجه عملی خلاف همان وعده‌ای که زنده باد مخالف من و شنیدن صدای منتقدان که می‌گویید و از هر تریبونی اعلام می‌کنید را هرگز نه می شناسید و نه به آن عمل می کنید.

نان اعتدال خوردن و امنیتی‌ترین نگاه‌ها را داشتن، منتقدان را به سخره گرفتن و با کلمات درشت با آنها سخن گفتن البته دیرهنگامی است همگان را به شگفت واداشته است و این هم نمونه روشن دیگری که نشان می دهد سخن از انتقاد پذیری آن است و عمل به آن دست کم برای اعتدالیون این روزگار دشوار.

البته این را بدانید که با توقیف یک رسانه، نمی‌توانید اندیشه و قلم را هم توقیف کنید.‌ این برخوردها، جبهه انقلاب و رسانه های فعال در این حوزه را دلبسته‌تر و همگراتر می‌کند و آنان را مصمم‌تر برای افشای حقایق در راستای رسالت رسانه‌ای خواهد کرد.

انگیزه اصلی از توقیف رسانه‌هایی از جنس جهان نیوز، اظهر من الشمس است و دیر یا زود دم خروستان برای عموم مردم نیز معلوم می‌شود و آن وقت است که روی برخی سیاه‌تر از همیشه خواهد شد.

مادامی که رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان انقلاب هستند و انقلابی عمل می‌کنند باید هزینه دهند و البته این هزینه را با جان و دل می پردازند.

سایت خبری جهان نیوز هم هزینه یک خبر را نداده است؛ آنها هزینه انقلابی بودن و انقلابی ماندن را دادند ولی ما این را می‌دانیم و به آن ایمان داریم که «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • erfan ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    از کجا معلوم که شما مدافع حقیقی انقلاب هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو این مملکت همه حق به جانب حرق میزنن اخرشم مشخص نیست حق با کیه . شما هم بگو حق با منه
  • اسفندیار ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    احمدی نژادی بودن ورای انقلابی بودن است امکان ندارد فردی مخالف احمدی نژاد باشد در عین حال انقلابی هم باشد وجود نداره خیال ممکن است باشد توهم انقلابی بودن ممکن است باشد اما حقیقت انقلابی بودن منوط است به احمدی نژادی بودن و این یک حقیقت مسلم است
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      احمدی نژادی که به مقام معظم رهبری پشت کرد و با مشایی ماند، شرط انقلابی بودن گوش کردن به اسلام واقعی و حرفهای مقام معظم رهبری هست
  • محمد ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    خدایا عاقبت مارا ختم به خیر بفرما تا بتوانیم حق را ازباطل تشخیص دهیم
  • علی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    … پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان (مثلاً جهان نیوز، ۹ دی، ….)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس