پس از حرف و حديث‌هاي فراوان بالاخره كاپيتان اسبق پرسپوليس شاگرد امير قلعه‌نويي شد. در حالی که پیشتر در ابتدای لیگ چهاردهم نیز این احتمال وجود داشت.

نوري و قلعه‌نويي بعد از يك‌سال و يك‌ماه به هم رسيدندگروه ورزش مشرق - محمد نوري دوست داشت دوباره پيراهن پرسپوليس را بر تن كند. با اين حال عدم استقبال كادرفني قرمزهاي پايتخت كاپيتان سابق ارتش سرخ را روانه تبريز كرد.

محمد نوري در المسيمير فصل چندان موفقي را پشت‌سر نگذاشت. اين هافبك طراح اگرچه كه در تمام فصل 16-2015 ليگ ستارگان مهره ثابت ميانه ميدان تيم قطري بود اما در نهايت با سقوط اين تيم به دسته پايين‌تر دوباره راهي ليگ برتر ايران شد.

مرتبه اول

كاپيتان اسبق پرسپوليس يك مرتبه در انتهاي ليگ سيزدهم به امير قلعه‌نويي نزديك شده بود. آن سال نيمكت‌نشيني‌هاي زياد عاملي شده بود تا نوري ترغيب به ترك كردن پرسپوليس شود.

در ابتداي ليگ چهاردهم استقلالي كه امير قلعه‌نويي را روي نيمكت خود داشت دنبال يك بازيساز خوب مي‌گشت. محمد نوري ناراضي از نيمكت‌نشيني در پرسپوليس، گزينه مدنظر ژنرال آبي‌ها بود.

به‌نظر مي‌رسيد نوري با قلعه‌نويي فاصله چنداني ندارد اما حضور كاپيتان قرمزها در اردوي رقيب آبي، هزينه‌هاي زيادي را براي اين بازيكن به همراه داشت. در نهايت هم نوري ترجيح داد يك فصل ديگر در پرسپوليس بماند.

 ژنرال را برد و رفت

نكته قابل توجه در اين ميان آخرين رويارويي محمد نوري و امير قلعه‌نويي بود. در ايستگاه آخر ليگ چهاردهم پرسپوليس و محمد نوري موفق شدند استقلال قلعه‌نويي را يك بر صفر شكست دهند.

در واقع جمعه 25 ارديبهشت ماه سال 1394 يك خاطره متفاوت را در ذهن نوري و قلعه‌نويي بر جاي گذاشت. دقيقا يك سال و يك ماه و يك روز قبل پرونده حضور امير قلعه‌نويي در استقلال با قبول شكست در داربي تهران بسته شد.

در مقابل نوري هم براي آخرين‌بار پيراهن پرسپوليس را بر تن كرد با اين تفاوت كه پس از شكست دادن استقلال و قلعه‌نويي از فوتبال ايران رفت.

حال بايد منتظر ماند و ديد سرانجام شاگردي محمد نوري براي امير قلعه‌نويي و اين بازيكن خوشايند خواهد بود يا خير؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس