کد خبر 590000
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی با چهار نفر کار خود را انجام می‌دهد که مدیرعامل بانک ملت قرار بود پنجمین عضو آن باشد.

به گزارش مشرق، روز دوشنبه هفته جاری اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معرفی شدند. شمار اعضای هیئت مدیره قاعدتاً باید فرد باشد اما این اتفاق درباره پرسپولیس رخ نداد. جعفر کاشانی، محمد زادمهر، حمیدرضا گرشاسبی و علی اکبر طاهری هیئت مدیره جدید پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و حسین عبدی کنار گذاشته شد ولی فردی جای او معرفی نشد.

واقعیت این است که وزارت ورزش همانند استقلال، در نظر داشت مدیرعامل یکی از بانک‌ها را هم به عضویت هیئت مدیره پرسپولیس درآورد اما در نهایت به نتیجه نرسید. گزینه مدنظر وزارت ورزش برای این کار، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت بود اما وی به‌دلیل مشغله کاری این پیشنهاد را نپذیرفت تا هیئت مدیره پرسپولیس «چهارنفره» معرفی شود.

در آن سو محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی یک روز پس از معرفی به‌عنوان عضو هیئت مدیره استقلال، به‌دلیل مشغله کاری انصراف داد تا استقلال همچون پرسپولیس با هیئت مدیره 4نفره به کار خود ادامه دهد. منصور پورحیدری، سید کامل تقوی‌نژاد، مسعود معینی و شهاب جهانیان اعضای هیئت مدیره استقلال را تشکیل می‌دهند.

آنچه بدیهی است اینکه با توجه به زوج بودن تعداد اعضا، وزارت ورزش که در آوردن مدیران بانکی به سرخابی‌ها موفق نبود، باید هرچه سریع‌تر نفر پنجم هیئت مدیره را معرفی کند تا پس از آن مدیران عامل این دو باشگاه هم مشخص شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهاجر ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    جزئ خانواده پرسپوليس شدن لياقت ميخواد كه اين اقا نداشت.....ضمنا جمع و جور كردن حقوق هاي كلان و پاداش هاي آنچناني وقت زيادي ميبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس