فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینجا امن نیست» اولین فیلم بلند سینمایی احمد معظمی طی چند روز گذشته با بازی امیر آقایی و میلاد کی‌مرام در تهران آغاز شد.

با حضور میلاد کی‌مرام و امیر آقایی «اینجا امن نیست»!گروه فرهنگ و هنر مشرق- فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینجا امن نیست» با نقش آفرینی امیر آقایی و میلاد کی مرام آغاز شد. احمد معظمی پس از دریافت پروانه ساخت اولین اثر سینمایی خود در هفته های گذشته، از چند روز قبل فیلمبرداری «اینجا امن نیست» را آغاز کرده است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد از چند روز گذشته در تهران آغاز شده است.

علاوه بر بازیگران ذکر شده اندیشه فولادوند و رعنا آزادی ور در این اثر سینمایی مقابل دوربین رفته و ایفای نقش می‌کنند. روایت «اینجا امن نیست» به تاثیرات فضای مجازی بر زندگی افراد می‌پردازد که سه زوج جوان در این سناریو جریان روایی فیلمنامه را به سمت جلو هدایت می‌کنند. از دیگر عوامل این فیلم میتوان به مدیر تولید: فرشید چراغی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح گریم: محسن دارسنج، عکاس: احمدرضا شجاعی اشاره کرد.

به گزارش صبا، پیش از این از الناز شاکردوست به عنوان یکی از بازیگران این اثر سینمایی در رسانه‌ها نام برده می‌شد که وی در این فیلم حضور ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینی ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اطلاعات فیلم اینجاامن نیست به روز نیست بجای خانم رعنا خانم مهتاب ثروتی ایفای نقش میکند لطفا اصلاح فرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس