کد خبر 429587
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

تصویربرداری «سایبری» در حالی به زودی به پایان می‌رسد که عوامل این سریال آخرین صحنه‌ها را در پلیس فتا ضبط می‌کنند.

به گزارش مشرق، سریال «سایبری» با نام قبلی «مدار بسته» این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و تا به حال حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری انجام شده است.

عوامل آخرین سکانس‌ها را در لوکیشن پلیس فتا ضبط می‌کنند و بازیگر جدیدی نیز به پروژه اضافه نشده است. با این حال سارا منجزی، نیلوفر شهیدی و شهروز ابراهیمی بازیگرانی هستند که به پایان همکاری خود با سریال رسیده‌اند.

آخرین لوکیشن سریال «سایبری» در پلیس فتا + عکس
در لوکیشن پلیس فتا صحنه‌های بازجویی، شکایت و دستگیری متهم انجام می‌شود و همزمان مرحله تدوین و صداگذاری نیز ادامه دارد.

آخرین لوکیشن سریال «سایبری» در پلیس فتا + عکس
«سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های این پروژه قرار دارد که در ۲۶ قسمت روایت می‌شود.

آخرین لوکیشن سریال «سایبری» در پلیس فتا + عکس
روح‌الله کمانی نقش اصلی این سریال با نام سروان فروزان را ایفا می‌کند. سجاد دیرمینا، سارا منجزی،‌ علی ثانی فر و نیلوفر شهیدی نیز دیگر بازیگران کار هستند.

آخرین لوکیشن سریال «سایبری» در پلیس فتا + عکس
عوامل «سایبری» عبارتند از تهیه‌کنندگان: سعید کمانی و ناصر معماریان، ‌کارگردان‌: احمد معظمی، ‌برنامه ریز‌: زهرا محبی، ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، ‌دستیاران کارگردان‌: کیامک فرهنگ و علیرضا رضوانی، ‌منشی صحنه: مرجان شاهوردی، ‌عکاس‌: علیرضا رضوانی، ‌مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، ‌دستیاران: محمد کومیجانی، مصطفی رهنما، ‌طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، ‌دستیاران‌: حامد امانی و ندا محمد خانی، ‌طراح گریم: فرشته گودرزی، ‌اجرا گریم‌: کامیار آشورنیا، ‌صدابردار: علی قاسمی، ‌مدیر تولید‌: علی محمودی، ‌مدیر تدارکات‌: مجتبی بوریاچی.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • yaser ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    به گرد هوش سیاه نمیرسد
  • کیان ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    در ایران، سکانسهای فیلمها خیلی بی دقت و طولانی است، دیالوگها بدون جذابیت و بلااستفاده است، در فیلمهای ایرانی دیالوگها زیاد و صحنه ها کم است. در فیلمهای ایرانی می توان فیلم را تعریف کرد خیلی جذابتر از خود فیلم، ولی فیلمهای هالیوودی آنچنان فیلمبرداریها قوی، سکانسها و جهتهای برداشت دقیق و دیالوگها کوتاه است که تعریف کردن فیلم سخت است و حتما باید فیلم را ببینی، موسیقی را در هر صحنه تجربه کنی تا بفهمی فیلم در چه حدی است.
  • عرفان قاسمى ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام دوست عزيزى كه اين مطلب رو درج كرديد لطفا اسم بازيگران "اصلى" اين كار رو كامل بنويسيد! بازيگرانى كه اپيزودى نيستن و توى كل قسمتها حضور دارن!!
  • علي ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    ما از كارگردان اين سريال كمال تشكر را داريم بخاطر ايده ي قشنگي كه در ساخت اين سريال دارد. به نظر من ما نبايد زحمات اين عزيزان را ناديده بگيريم چون براي ما دارن اين فيلمها را ميسازن
  • نيوشا ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    ممنونيم از اقاي معظمي كارگردان سريال سايبر ي و ما بيننده ي پرو پا قرص شايدبراي شما اتفاق بيفتد هاشون هستيم و همچنين تشكر وىژه دارم از تهيه كننده ي سريال سايبري
  • ارزو ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    عالي بسيارعالي همچنان منتظر ديدن اين سريال هستيم
  • مريم ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    ممنونيم از دست اندر كاران اين سريال واقعا دارن براي ما زحمت ميكشن ما بايد قدر دان اين عزيزان باشيم
  • علي ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    ما به اين كارگردان جوان مملكتمون جناب اقاي معظمي افتخارميكنيم و انتظار كارهاي بيشتري ازشون داريم
  • سعيد ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    حالا كي پخش ميشه اميدوارم سريال خوبي باشه
  • احمد معظمي ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام عرض مي كنم خدمت همه عزيزان ، من كارگردان اين مجموعه هستم ، سپاسگذارم از محبتتون ، من و گروه سازنده اين مجموعه با بوجه بسيار پايين اين كار را ساختيم كه ثابت كنيم با بوجه كم كار خوب هم مي شود ساخت ، اميدوارم مورد پسند همه مردم عزيز باشد ، در ضمن اين مجموعه جنبه اموزشي هم دارد ، اميدوارم هميشه سلامت باشيد ....
  • مححمد علی ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    بی صبرانه منتظریم تا این سریال و ببینیم با تشکر از همه دست اندرکاران این برنامه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس