سرمربی ایتالیا گفت: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و فقط می‌توانم بگویم که ما روحیه بسیار خوبی داریم.

به گزارش مشرق، سرمربی ایتالیا بعد از پیروزی 2بر صفر تیمش در کنفرانس خبری گفت: این بازی نشان داد که یک تیم می‌تواند در صورت اتحاد دست آوردهای بسیاری داشته باشد. ما هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و  فقط  می‌توانم بگویم که ما روحیه بسیار خوبی داریم.

 آنتونیو کونته ادامه داد: در رقابت‌های حساسی مانند یورو ما نیاز به بازیکنان خوب و موثری داریم. ما با پیروزی در این بازی احساس راحتی کردیم. همه شاهد بودند این تیم من بسیار خوب بازی کرد و در نیمکت ذخیره‌ها نیز شادابی وجود داشت. نیمکت‌نشین‌ها هم تیم را حمایت می‌کردند. ما اکنون خود را برای بازی مقابل سوئد آماده می‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم خاطره دو سال پیش ما مقابل انگلیس تکرار شود و این خاطر بد کماکان در ذهن بازیکنان زنده است.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

سرمربی آتزوری ادامه داد: به نظرم بازی فردی جوابگو نیست و باید تیمی عمل کرد و نباید اشتباهاتی که دوسال پیش مقابل انگلیس انجام دادیم تکرار کنیم. ما بازیکنانی نیاز نداریم که کارهای خارق العاده انجام دهند بلکه این جوانان با تمام جان و دل بازی می‌کنند تا آتش خود را فروکش کنند.

وی افزود: بلژیک در این بازی بسیار فوق‌العاده بود. آنها 11 بازیکن خیلی خوب دارند که نشان دهنده رشد فوتبال این کشور است. مدرسه فوتبال بلژیک در سال‌های آینده نیز رشد خواهد کرد و ستارگان خوبی را به جامعه فوتبال تحویل خواهد داد. ما امشب خیلی خوب توانستیم مقابل بلژیک ظاهر شویم و تمام نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم و در نهایت توانسیتم 3 امیتاز بازی را کسب کردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس