کد خبر 58912
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷

این داستان مربوط به اوضاع جامعه شهری ایرانی در 50 سال آینده است. اینکه مثلا تهرانی که این روزها می‌شناسیم در 50 سال آینده چه شکلی می‌شود، یا چه روابطی میان آدم‌هایش وجود خواهد داشت، ‌از موضوعاتی است که در نگارش این داستان مد نظر دارم.

 به گزارش گروه خواندنی های مشرق: آراز بارسقیان این روزها رمانی با نام «1426 تا هزار و چهارصد و سی‌و‌شش»را می‌نویسد. این دومین رمان بارسقیان بعد از رمان «یکشنبه» است. به گفته وی، ‌این داستان فضایی شهری دارد و قرار است آینده جامعه شهری را ترسیم کند.

بارسقیان درباره اثر داستانی تازه‌اش گفت: این داستان که تا به حال نیمی از آن نوشته شده است،‌ موضوعات اجتماعی دارد و روابط انسانی در آن از اهمیتی خاص برخوردارند.

وی افزود: این داستان مربوط به اوضاع جامعه شهری ایرانی در 50 سال آینده است. اینکه مثلا تهرانی که این روزها می‌شناسیم در 50 سال آینده چه شکلی می‌شود، یا چه روابطی میان آدم‌هایش وجود خواهد داشت، ‌از موضوعاتی است که در نگارش این داستان مد نظر دارم.

نمایشنامه‌های «آگوست در اُسیج کانتی» ‌نوشته تریسی لتس و «من همسر خودم هستم» اثر داگ رایت، نام برخی کتاب‌هایی است که تاکنون به قلم بارسقیان ترجمه شده‌اند. «یکشبنه» اولین رمان بارسقیان است که سال گذشته (89) به چاپ رسید. «باسگا» نیز اولین مجموعه داستان اوست که در سال 88 راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس