محسن ربیع‌خواه خرید جدید پرسپولیس در فاز دفاعی است. مدافع – هافبکی 29 ساله که در دو فصل اخیر لیگ آزادگان برای نفت آبادان توپ زده است و سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال را نیز در کارنامه دارد.

 گروه ورزش مشرق - تازه‌وارد ارتش سرخ جایگزینی برای کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی خواهد بود با توجه به این نکته که سابقه بازی در دو پست مدافع چپ و راست را هم دارد.

* شاگرد مدیرروستا

محسن ربیع خواه بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس در لیگ دهم با پاس که هدایتش با علی‌اصغر مدیرروستا بود پای به جغرافیای فوتبال ایران در بالاترین سطح خود گذاشت.

محسن 17 بازی انجام داد در حالی که شانس 90 دقیقه بازی برابر پرسپولیس را هم پیدا کرد. در هفته هشتم لیگ دهم ربیع‌خواه 90 دقیقه در برنامه‌های فاز دفاعی پاس برابر پرسپولیس شرکت داشت تا شریک تساوی یک- یک دو تیم باشد. آن روز پرسپولیس با گل دقیقه 15 محمد نوری پیش افتاده بود که آقامحمدی در دقیقه 92 آب رفته را به جوی بازگرداند.

* دوباره به پرسپولیس خورد، دوباره به احمدزاده

ربیع‌خواه دو فصل پیش یک بار دیگر شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کرد. محسن هفته اول لیگ با نظر مجید جلالی از دقیقه 63 دیدار تراکتورسازی برابر پرسپولیس وارد زمین شد تا جای سعید دقیقی را بگیرد. هرچند که در نهایت قرمزها از اخراج زودهنگام مرتضی اسدی نهایت بهره را بردند و یک بر صفر با گل سیدصالحی (80) پیروز میدان شدند.

ربیع‌خواه بعد از اینکه در ایستگاه دوم لیگ به بازی با گسترس نرسید، در هفته سوم مسابقات 90 دقیقه مقابل ذوب‌آهن بازی کرد تا گل اول دیدار را در دقیقه 18 به ثمر برساند. آن روز تراکتور جلالی 4 بر 2 ذوب‌آهن را شکست داد.

با این حال در هفته دوازدهم لیگ اتفاقی که نباید می‌افتاد، روی داد. یعنی در دقیقه 11 دیدار برابر با راه‌آهن رباط صلیبی ربیع‌خواه پاره شد تا تمام فصل را از دست بدهد و البته این پایان کار او در لیگ برتر و تراکتورسازی بود.

جالب اینکه آن روز فرشاد احمدزاده جوان جایگزین محسن شد تا در دقیقه 45 برای تراکتورسازی گل بزند و حالا فرشاد و محسن دوباره در پرسپولیس به هم رسیدند.

* استارت مجدد با نفت آبادان

ربیع‌خواه بعد از تراکتورسازی و مصدومیت شدیدی که داشت دوباره از لیگ دسته اول آغاز کرد و این بار به نفت آبادان پیوست. محسن طی دو فصل اخیر برای نفتی‌ها 53 بازی انجام داد. ربیع‌خواه در لیگ 95-94 یکی از بهترین‌های صنعت در راه صعود به لیگ برتر بود.

جدول عملکرد مدافع هافبک جدید پرسپولیس

تیم

لیگ

فصل

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

پاس همدان

برتر

89-90

17

14

1262

-

هفته هشتم 89 دقیقه برابر پرسپولیس به مدیان رفت

پاس همدان

آزادگان

91-92

16

15

1378

1

هفته دوم به شهرداری بندرعباس گل زد درحالی که جایگزین مرتضی تبریزی شده بود

تراکتورسازی

برتر

92-93

7

6

401

1

هفته سوم دروازه ذوب آهن را باز کرد

نفت آبادان

آزادگان

93-94

26

21

1890

1

به پارسه (هفته سوم) گل زد

نفت آبادان

آزادگان

94-95

27

23

2283

-

-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    2 1
    کدام آدم عاقلی بازیکن رباط پاره کرده میخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    2 0
    وااااااااااااو بمببببب جدید لنگ پول لیس محسن ربیع خواه.۹ سال در حسرتی جدید
  • علی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    2 0
    همه بمب بودن ایشون گمنام؟!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس