کد خبر 588816
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: قرارداد خوبی با سایپا امضا کردم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی، روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. گفت‌وگو با این بازیکن جوان و خوش آتیه را در ادامه می‌خوانید:

 یکی از چهره‌های خبرساز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بودی و تیم‌های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس هم خواهانت بودند اما در نهایت قراردادت را با سایپا تمدید کردی. دلیل این تصمیمت چه بود؟
بله این باعث افتخارم است که مورد توجه تیم های لیگ برتری مانند استقلال و پرسپولیس قرار گرفتم اما احساس می‌کردم باید فوتبالم را در سایپا ادامه دهم. جا دارد از زحماتی که مجموعه باشگاه و مربیان تیم های پایه برای من کشیده تا اینکه من مهدی ترابی شوم تشکر کنم. با توجه به اینکه فصل گذشته در تیم سایپا بودم، خوشحالم که توانستم قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کنم و باید بگویم من یک سایپایی هستم و به این تیم مدیونم.

این فصل چه هدفی را با سایپا دنبال می‌کنی؟

مجموعه باشگاه سایپا زحمات زیادی را برای من متقبل شده و امیدوارم بهترین فصل فوتبالی‌ام را امسال در کنار حسین فرکی بگذارنم و هدفم قرار گرفتن در کورس قهرمانی همراه سایپاست. امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب و حتی نیم نگاهی به قهرمانی هم داشته باشیم .تمام هدفم این است که امسال سایپا به موفقیت برسد و از این تیم لژیونر شوم.

نظرت درباره کادرفنی جدید چیست ؟
خوشحالم امسال در کنار سرمربی ای کار می کنم که کارنامه خوب و درخشانی دارد. فرکی توانسته با دو تیم سپاهان و فولاد به قهرمانی لیگ برتر برسد و تیم نفت نیز با حضور فرکی سهمیه کسب کرده است. پس بدون شک باید بگویم فرکی مربی بزرگی است.

و قراردادت چگونه تنظیم شد؟
درباره تنظیم قراردادم با سایپا باید بگویم حسین آقا (فرکی) نقش بسیار موثری داشت و اینهمه لطف او به من، باعث افتخارم است. به هرحال قرارداد خوبی با سایپا بستم و از امروز بدون دغدغه خودم را برای حضور موفق در این تیم آماده و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنم. همچنین آقای فرکی به من اجازه داد تا در تمرینات تیم ملی نیز شرکت کنم که از ایشان ممنون هستم .جا دارد از مجموعه باشگاه و در راس آن مدیر عامل محترم تیم نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.


منبع: سایت باشگاه سایپا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس