باشگاه سپاهان اصفهان برای تقویت تیم خود در فاز هجومی یک مهاجم برزیلی 24 ساله به نام پدرو هنریکه کورتس اولیویرا خرید که سابقه درخشش در لیگ دسته اول قطر و تیمی از لیگ برتر مالزی را دارد.

گروه ورزش مشرق - سپاهان اصفهان برای تقویت خط آتش خود در لیگ شانزدهم با یک مهاجم 24 ساله برزیلی به توافق رسید. این مهاجم سیه چهره پدرو هنریکه کورتس اولیویرا گویس نام دارد که در تیم PKNS مالزی توپ می زده است.

هنریکه مهاجم جدید سپاهان
مهاجم جدید سپاهان اگر چه که در فوتبال برزیل با تیم موگی میریم فعالیت خود را آغاز کرد اما اولین بار بصورت جدی با سانتاکروزو ننسه در لیگ پائولیستا برزیل مطرح شد. این بازیکن جوان در سال 2013 3 بازی برای سانتاکروزوننسه انجام داد تا راهی تیم پترولینا سوشیال در لیگ منطقه ای پرنامبوکانو شود. پدرو طی 12 بازی برای پترولینا در سال 2013 2 گل زد. این مهاجم در دو بازی رفت و برگشت دروازه تیم بله جاردیر را باز کرد.

هنریکه برای نخستین بار در فصل 15-2014 لیگ دسته اول قطر به المسیمیر پیوست. این نخستین بار بود که پدرو بازی در خارج از مرزهای کشورش را تجربه می کرد.

پدرو طی 12 دیدار برای المسیمیر 9 گل زد تا کمک کند این تیم راهی لیگ ستارگان قطر شود. هر چند که در نهایت هنریکه ترجیح داد با قراردادی شش ماهه راهی العروبا در لیگ برتر عمان شود.

این بار نتیجه مثل حضورش در المسیمیر نبود چون برای معروف ترین تیم باشگاهی عمان 6 بازی انجام داد اما گلی نزد تا راه تیمی جدید را در پیش بگیرد.


کورتس اولیویرا این بار به لیگ برتر مالزی و تیم PKNS پا گذاشت تا موفق شود در 13 دیدار 8 گل به ثمر برساند.

حال باید صبر کرد و دید آیا این برزیلی 24 ساله ذدر لیگ برتر فوتبال ایران هم مانند فوتبال مالزی یا لیگ دسته اول قطر کارایی لازم را خواهد داشت؟
جدول عملکرد پدرو هنریکه کورتس اولیویرا
{$sepehr_album_41332}

اما نکته جالب در مورد پدرو هنریکه برزیلی اینکه او در 3 دسامبر 2013 توانست پاسپورت جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی را دریافت کرده و ملیت آسیایی برگزیند و از این رو وی به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی - تیمور شرقی به حساب می آید و از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده می شود. وی 4 بازی برای تیم ملی زیر 23 سال تیمور شرقی انجام داده است و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

فیلم بازی‌های این بازیکن را در زیر می‌بینید:

{$sepehr_media_1602026_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس