کد خبر 588457
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴

به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فاصله ماه‌های مهر تا اسفند 94 مبلغی در حدود 137 میلیون تومان به عنوان مزایا تعلق گرفته است.

به گزارش مشرق، اطلاعات به دست آمده نشان می دهد به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فاصله ماه های مهر تا اسفند 94 مبلغی در حدود 137 میلیون تومان به عنوان مزایا تعلق گرفته است.

آنچه که "لیست مزایای مستمر و نامستمر" این فرد نشان می دهد و ماهانه مبلغی نزدیک به 15 میلیون تومان تحت عنوان "پرکیس" دریافت کرده است. پرکیس یکی از طرح‌های کارانه یا پرداخت مبتنی بر عملکرد است که برای پرداخت دستمزد پزشکان در مراکز درمانی و نظامهای بیمه خدمات درمانی کاربرد دارد.

به گزارش جهان، در لیست مبلغی تحت عنوان سایر مزایا حداقل به میزان 1 میلیون و 160 هزار تومان تا حداکثر 9 میلیون تومان دریافت کرده است. در ذیل لیست منتشر شده، مزایا شامل کدهای حقوقی بزرگداشت هفته تأمن اجتماعی، روز پدر، روز زن، روز جانباز، روز آزادگان، روز پرستار، روز کارمند، پاداش و جوایز فرزندان کارکنان تعریف شده است.

وی همچنین ماهانه مبلغی به میزان 290 هزار تومان به عنوان هزینه سوخت دریافت کرده است.

 

حتی اگر کسوراتی همچون بیمه و مالیات هم در نظر گرفته شود، نام این مدیر را نیز باید در زمره پرداخت حقوق های نجومی به مدیران دولتی، افزود.

گفتنی است انتشار فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی در هفته های اخیر، خشم اجتماعی را در تنگنای فعلی معشیتی و اقتصادی برانگیخته است.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • کارگر بدون پارتی ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    دمتون گرم .
  • سمندر ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    مشرق الکی شلوغش می کنی ها!!! ماهی حدود 18 میلیون تومان واسه یه پزشک که زیاد نیسش. اون مدیرای بیسواد سیستم دولتی که یه شبه با پارتی و رابطه مدیر شدن و میلیاردی گرفتن رو روکن.
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    بنا بر توجیه نخ نما شده مسئولان: احتمالا علت این تخلف هم دولت گذشته است!!!
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    ..... این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست من کارگر باید از هزار جا بزنم تا پول بیمه را جور کنم آنوقت این آقا پولها را دو لپی ببلعه و یه آب هم روش بعد میگن بیمه صرف نداره باید حق بیمه را افزایش دهیم! و دوباره منه بیچاره با هزار بدبختی پول بیمه را جور کنم و دوباره ..... و دوباره......
  • مشتی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    دوست عزیز هر پرداختی چه برای دکتر و چه برای مدیر و...حساب و کتابی داره که قانون مشخص کرده اما متاسفانه الان مدیران مالی-معاونین اداری در هر سازمان فقط اون مواد قانونی را که بیشترین سود را به جیب اقایان سرازیر میکند را اعمال میکنند و برای کارگران هم بایدوفقط مر-مر قانون اعمال شود!!!!!!
  • بلا کش ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد تبریک به دولت محترم جناب روحانی !!! کجایید ای شهیدان کجایی ای امام شهیدان که مستضعفان لگد مال شدند.
  • غضنفر بدری ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    آیا این حقوق ها همین امروز شروع شده از سالها پیش چرا در دولت و نهم و دهم خبری انتشار نمی یافت ؟ پس سیاسی کاری است این اخبار برجام را نشانه گرفته و چون انتخابات نزدیک است می خواهند به گردن این دولت بیاندازند
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    از خبرگزاریتون متشکرم که شهامت اعلام این اخبار رو داره به شخصه باعث خوشحالیمه که این خبر ها رو اعلام میکنید توی کشور های دیگه هم مفاسد اول با روزنامه نگار ها و افکار عمومی سر و کار دارن بعد قانون
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    با نگاه افرادی مثل مارمولک پزشکان باید هم حقوق های میلیاردی دریافت کنن و طلبکار هم باشند.
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    تازه هزینه موبایلشم دادن عجبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس