سرمربی ترکیه از کاپیتان تیمش برابر انتقاداتی که در خصوص عدم آمادگی مطلوب این بازیکن وجود دارد، دفاع کرد.

به گزارش مشرق، فاتح تریم در خصوص بازی امروز (یکشنبه) شاگردانش برابر کرواسی در گروه D از مسابقات یورو 2016 با اشاره به بازی‌های کمی که کاپیتان تیمش در فصل اخیر برای بارسلونا انجام داده، گفت: در نیمه اول فصل از آردا در تک‌تک بازی‌ها و در نیمه دوم در برخی دقایق بازی‌ها از او استفاده کردم. توران بازیکن مهمی برای تیم ملی ترکیه است و برای ما فرقی نمی‌کند که برای بارسلونا بازی کند یا خیر. او چند مشکل فیزیکی داشت و سعی کرده‌ایم تا روز به روز او را به شرایط بهتری برسانیم و فکر می‌کنم او برای بازی‌های ترکیه در این مسابقات در فرم و شکل ایده‌آلی خواهد بود.

وی در خصوص سیستم بازی که در تقابل با کرواسی مدنظر خواهد داشت، اظهار داشت: ما تنها با یک مهاجم بازی خواهیم کرد، البته گزینه بازی با دو مهاجم را هم در دستور کار داریم، اما با همان سبکی که اخیراً بازی کردیم، به کارمان ادامه خواهیم داد. به هر حال تنها باید سازگاری بیشتری با هم یکدیگر پیدا کنیم، وگرنه تیم خوبی داریم و خیلی راحت می‌توانیم کارهای دفاعی را به هجومی و بالعکس تبدیل کنیم.

تریم که شاگردانش در 16 بازی اخیر خود تنها یک‌بار شکست خورده‌اند، در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای که اخیراً داشته‌ایم، آماده‌سازی خوبی برای بازیکنان‌مان بوده باشد. شاید بازیکنان ما در 5 یا 10 دقیقه ابتدایی بازی با کرواسی کمی به مشکل بخورند، اما مطمئن باشید که پس از آن خود را با شرایط بازی وفق خواهند داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس