کد خبر 588187
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان را از 24 خرداد اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی جعفری گفت: در این ایام تغییری در نرخ بلیت‌ها وجود ندارد و رقم آنها مانند سال های گذشته خواهد بود.


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن افزود : پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل یکم تیرماه تا 15 مردادماه از ساعت 18 روز دوشنبه این هفته به صورت اینترنتی و همچنین از روز سه‌شنبه 8:30 صبح نیز پیش‌فروش بلیت به صورت حضوری از طریق آژانس‌ها آغاز خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه فروش بلیت‌ها تا 15 مردادماه ادامه خواهد داشت گفت: برای این برنامه هر شنبه یک هفته به این زمان اضافه می‌شود بدین شکل که در تاریخ 29 خردادماه روزهای 16 تا 22 مرداد نیز به آن اضافه خواهد شد .

وی درخصوص آزادسازی نرخ بلیت قطارها در سری جدید سفرهای تابستانی در کشور نیز بیان کرد: تغییری در نرخ بلیت‌ها نداریم و رقم هزینه‌ها مانند سال‌های گذشته خواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن درباره برنامه‌های ناوگان حمل و نقل ریلی در تسهیل سفرهای تابستانی در کشور نیز اعلام کرد: در تابستان تلاش می کنیم با همکاری شرکت‌ها حداکثر ناوگان را در اختیار مردم قرار دهیم و بیشترین ظرفیت را در این بخش ایجاد کنیم. نظارت بر خدمات را در این ایام بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم تا حدی خدمات را با انتظارات مردم تطابق بدهیم.

جعفری گفت : مردم می‌توانند در این ایام مشکلات خود را از طریق سامانه شبانه‌روزی صدای مسافر 0215149و همچنین مراجعه به سایت راه‌آهن به ما انتقال دهند.

وی در باره تمهیدات شرکت راه آهن برای مسیرهای پرمتقاضی در ایام تابستان بیان کرد: قرار است بازرسان شرکت راه‌‌آهن به طور محسوس و نامحسوس به شرکت‌ها و نهادهای مربوطه اعزام و درصورت مشاهده هرگونه تخلف با آنها برخورد کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن در نهایت با تأکید بر اینکه مردم باید بلیت‌ها را از مکان‌های دارای مجوز رسمی خریداری و به نکات ایمنی دقت کنند ، گفت: مسافران می‌توانند ضمن توجه به ارم مخصوص شرکت راه‌اهن در آژانس‌ها از طریق سامانه صدای مسافر نیز نشانی نزدیک‌ترین شرکت معتبر به محل سکونت خود را برای خرید بلیت دریافت کنند.


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا هم اعلام کرد : فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها از طریق نمایندگیهای سراسر کشور ساعت 8:30 روز سه شنبه 25 خرداد ماه انجام میشود.
ساعت 8:30 صبح روزهای شنبه هر هفته به صورت همزمان در مراکز فروش و اینترنتی، عرضه بلیت های رجا یک هفته بعد نیز آغاز خواهد شد. 
علاوه بر عرضه بلیت از طریق سامانه اینترنتی و نمایندگیهای سراسر کشور، شرکت رجا فروش بلیت قطارهای خود را از طریق تلفن های همراه (اپلیکیشن فروش بلیت در Ios و Android) آغاز کرده است، که متقاضیان میتوانند نرم افزارهای مربوطه را از طریق سایت رجا دریافت کنند.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... میتوانند به صورت شبانهروزی با سامانهی ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفنهای 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستانها) تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir /> مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس