کد خبر 588158
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

هزاران نیروی پلیس صهیونیستی به بهانه مسائل امنیتی در آستانه تعطیلات «شاوعوت» در اراضی اشغالی مستقر شده و گذرگاه‌های این مناطق نیز بسته شد.

 به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه تعطیلات آخر هفته در اراضی اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش به خود گرفته و تمام گذرگاه‌های ورودی به فلسطین اشغالی را مسدود کردند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» درپی تیراندازی در «تل‌آویو» مرکز رژیم صهیونیستی و هراس از انجام عملیات استشهادی مشابه در تعطیلات «شاووعوت»، هزاران نیروی پلیس در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی مستقر شده و همچنین گشت‌های صهیونیستی در کرانه باختری شدت گرفتند.

شاوعوت سالگرد روزی است که خداوند تورات را در کوه سینا بر حضرت موسی(ع) نازل نمود اما ارتباط بین نزول تورات شاوعوت در متون کتاب مقدس به صراحت ذکر نشده است. عید پنجاهه در آیین مسیحیت نیز از شاوعوت گرفته شده است.

پیشتر ارتش این رژیم اعلام کرده بود که تمام گذرگاه‌های کرانه باختری و غزه را به بهانه مسائل امنیتی برای مدت سه روز مسدود خواهد کرد. همچنین مجوز ورود 83 هزار فلسطینی به اراضی اشغالی جهت دیدار خانواده‌هایشان، لغو شد.

نیروهای امنیتی اسرائیلی همچنین روز شنبه منزل دو فلسطینی را که در عملیات استشهادی شهید شده بودند، تخریب کرد. جنبش «حماس» تخریب منازل این شهدا را محکوم کرد.

رئیس دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز اعلام کرده بود که اقدام رژیم صهیونیستی در منع ورود فلسطینیان به اراضی 1948، غیر قانونی و ممنوع است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس