کد خبر 587946
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا براین باور هستند که بعد از اتفاقاتی که برای دخیا افتاد دل بوسکه باید به کاسیاس اعتماد کند و او را در دیدار حساس برابر چک به میدان بفرستند.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از شانس های اصلی قهرمانی در رقابت های یورو 2016 به شمار می آید. این تیم در نخستین بازی خود به مصاف چک خواهد رفت تا شاگردان ویسنته دل بوسکه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی محک جدی خورند.

تا قبل از چند روز پیش هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا دوست داشتند که داوید دخیا سنگربان آماده شیاطین سرخ در ترکیب اصلی لاروخا به میدان رود اما اتفاقاتی که در یکی دو روز اخیر رخ داد همه چیز را به سود ایکر کاسیاس تغییر داد.

دخیا متهم به رسوایی اخلاقی شده است و با وجود آنکه خود او چنین موضوعی را رد می کند اما از محبوبیت او در بین هواداران تیم ملی اسپانیا بسیار کم شده است.

در نظرسنجی که روزنامه آس اسپانیا قبل از دیدار حساس برابر چک درباره این سوال که چه دروازه‌بانی بیشترین شایستگی را برای محافظت از دروازه لاروخا دارد این ایکر کاسیاس بود که بیشترین رای را به خود اختصاص داد تا نشان دهد که با وجود ناآماده بودن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در این نظر سنجی 59 درصد از شرکت کنندگان کاسیاس را شایسته حضور در دیدار برابر چک دانستند این درحالی است که که 41 درصد هم تاکید کردند که باید دخیا در درون دروازه قرار گیرد.

کاسیاس نتوانست فصل خوبی را با پورتو سپری کند و عملکرد بد او باعث شد تا هواداران این تیم پرتغالی هم او را هو کنند این درحالی است که داوید دخیا فصل خوبی را با منچستریونایتد پشت سر گذاشت، اما بسیاری براین باور هستند که اتفاقات اخیر باعث شده است تا او تمرکز لازم را نداشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس