برخی از مدعیان اصلاحات نظیر روزنامه‌های اطلاعات و آرمان و ایران و... نوشته‌اند انتشار این اخبار و گزارشات بهانه دلواپسان برای مقابله با دولت است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود در واکنش به ادعای روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره افشاگری رسانه‌ها درباره حقوق‌های ده‌ها میلیونی نوشت:

گفت: گزارش‌های کیهان درباره حقوق‌ها و دریافتی‌های نجومی برخی از مدیران دولتی، بدجوری مدعیان اصلاحات را عصبانی کرده است!

گفتم: چرا باید عصبانی شوند؟  اگر ریگی به کفش ندارند باید برای مقابله با این ناهنجاری وارد میدان بشوند.

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات نظیر روزنامه‌های اطلاعات و آرمان و ایران و... نوشته‌اند انتشار این اخبار و گزارشات بهانه دلواپسان برای مقابله با دولت است!

گفتم: خب! اگر این حقوق‌های کلان را غیرواقعی و بهانه می‌دانند، چرا برای اینکه بهانه را از دست - به قول خودشان- دلواپسان بگیرند، وجود این حقوق‌های نجومی را نفی و انکار نمی‌کنند؟!

گفت: مدعیان اصلاحات عادت دارند که اول قُپی می‌آیند و قُمپز در می‌کنند و هنگامی که انکار را بی‌فایده می‌بینند، یواشکی کوتاه می‌آیند!

گفتم: یارو وارد کتابفروشی شد و برای اینکه وانمود کند خیلی حالیشه، پرسید؛ شما کتاب «انتگرال مدرن در فضای رادیکال» دارید؟ و فروشنده برخلاف انتظار او جواب داد؛ بله، داریم...  و یارو که قمپزش نگرفته بود، با شرمندگی گفت؛ لطفا یک جلد کتاب «خرس مهربون» بدهید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس