کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یک جریان سیاسی در داخل کشور به شدت نیازمند توجیه سیاست خود درباره نزدیکی با آمریکا است گفت: بی‌بی‌سی با سندسازی علیه امام(ره) قصد کمک به این جریان سیاسی را دارد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به سندسازی بی‌بی‌سی علیه امام(ره) و ادعای ارتباط ایشان با آمریکا اظهار داشت: یک جریان سیاسی در داخل کشور به شدت نیازمند توجیه سیاست تعامل با آمریکاست و بی‌بی‌سی قصد کمک به این جریان را دارد.
 
وی افزود: این جریان سیاسی بعد از توافق هسته‌ای علاقه‌مند است که مسئله نزدیکی و آغاز مذاکره با آمریکا در موضوعات مختلف را به محور اصلی سیاست خارجی کشور تبدیل کند و برای این مسئله دنبال توجیهات تاریخی، ایدئولوژیک و امنیت ملی می‌گردد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ملت ایران بیش از 3 الی 4 دهه است که امام (ره) را می‌شناسد و با تفکر ایشان آشنایی کامل دارد تصریح کرد: اتهام‌زنی به امام توسط انگلیس آنهم درباره موضوعی چون ارتباط با آمریکا نمی‌تواند در افکار عمومی خارج و داخل ایران اثرگذار باشد.
 
محمدی در پایان با بیان اینکه بی‌بی‌سی نتوانست سندی محکم بر مدعای خود منتشر کند گفت: به سرعت معلوم شد که این ادعاها واقعیت ندارد و چنین ارتباطاتی بین امام و آمریکا وجود نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس