جانشين فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي با بيان اينكه تمام برنامه‌هاي آموزشي ما بومي و مربوط به درون كشور است، گفت: آمادگي برگزاري دوره‌هاي آموزش براي كشورهاي دوست و برادر را داريم.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سردار محمدجواد خوشنواز جانشين فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي در گفتگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس با بيان اينكه سپاه حفاظت هواپيمايي بعد از فرماني كه حضرت امام(ره) در سال 63 صادر فرمودند مسئوليت حفاظت از هواپيماها و مقابله با هواپيماربايي را برعهده گرفت، گفت: آن روند بعد از ارتحال حضرت امام(ره) توسط مقام معظم رهبري مورد تأكيد قرار گرفت كه به همين شكل بايد ادامه مأموريت داده شود.

وي افزود: مأموريت اصلي سپاه حفاظت از انقلاب و نگهباني و پاسداري از آن و دستاوردهايش است كه يكي از دستاوردها مباحث حفاظت هواپيمايي است كه بايد اين حفاظت برقرار شود تا كشور در سايه آن با قدرت جلو رفته و دغدغه و نگراني به وجود نيايد.

جانشين فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي در ادامه تصريح كرد: تا اين لحظه مبناي نظام بر اين است كه اين روند ادامه پيدا كند و سپاه هم باتوجه به اين مأموريت در ابعاد مختلف صنعت هواپيمايي باتوجه به ضوابط و مقررات جمهوري اسلامي ايران و مقررات بين‌المللي براي حفاظت از انقلاب تلاش مي‌كند.

خوشنواز با اشاره به دوره‌هاي آموزشي سپاه حفاظت هواپيمايي، خاطرنشان كرد: در خصوص آموزش‌هاي حفاظت هواپيمايي با توجه به تجارب ارزشمند جمهوري اسلامي ايران ما اعلام آمادگي كرده‌ايم كه اگر كشورهاي برادر و دوست تمايلي داشته باشند ما آمادگي برگزاري دوره‌هاي آموزشي را داريم كه تا اين لحظه چيزي به ما اعلام نشده است.

وي با اشاره به بومي بودن آموزش‌هاي سپاه حفاظت هواپيمايي، اظهار داشت: در حوزه حفاظت از هواپيماها هيچ چيزي از خارج كشور نداريم و تمام برنامه‌هاي آموزشي ما بومي و مربوط به درون كشور است. ما تمام تجربيات خود از ابتداي انقلاب تا كنون را به متون آموزشي تبديل كرده و در شكل داخلي مورد بهره‌برداري قرار داده‌ايم.

جانشين فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي در پايان سخنانش اظهار داشت: طبق گزارش سازمان بين‌المللي ايكائو در سال 2010، جمهوري اسلامي ايران در زمينه حفاظت از هواپيماها در جايگاه ممتاز قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    ممتاز چندم جهانه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس