کد خبر 587305
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید هیچ فشاری روی تیم او برای انجام بازی هایش در یورو 2016 نیست و نمی‌داند موفقیت برای انگلیس چه معنایی دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از گاردین، تیم ملی انگلیس امروز (شنبه) باید در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر روسیه به میدان برود.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:‌ برای من سخت است بگویم قهرمانی برای انگلیس یعنی چه. با این حال، هدف ما این است تا جایی که ممکن است در این جام جلو برویم. آنچه می‌ توانم بگویم این است که انگلیس تیم آماده ایست و بازیکنانم در شرایط خوبی به سر می‌برند و منتظر اولین دیدار خود در این جام برابر روسیه هستیم.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

انگلیس امروز باید در ولودروم شهر مارسی با روسیه دیدار کند. هاجسون درباره بازیکنان اصلی خود در این بازی گفت: باید تاکید کنم تا فردا قبل از دیدار نمی‌توانم بازیکنان اصلی خودم را اعلام کنم. بازیکنان خوبی در ترکیب دارم و خیلی خوشحال هستم که برای انتخاب 11 بازیکن اصلی در روزهای گذشته دچار مشکل شدم. تیم من بی تجربه نیست بلکه بی تجربگی بعضی بازیکنان در رده ملی را بعضی دیگر با بازی های زیاد و حضور مداوم در سطح ملی جبران می‌کنند.

هاجسون در پایان گفت: هیچ فشاری روی تیم من نیست و خودمان را برای حضوری قوی در این رقابت ها آماده کردیم. به این فکر نمی کنم بعد از 20 سال به نیمه نهایی برسیم یا بعد از 50 سال انگلیس یک جام کسب کند. تنها به حال حاضر فکر می کنم و دوست دارم شرایط فعلی را بررسی کنم و در نظر بگیرم. تیم ملی انگلیس از سال 2012 با تغییر و تحولات زیادی روبرو بوده است و بازیکنان زیادی به تیم ملی آمدند. امیدواریم نتیجه خوب بتواند سرنوشت آنها را در آینده بهتر کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس