نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وزارت امورخارجه بداند هیچ‌وقت امریکاییها و انگلیسیها با ما دوست نخواهند شد، گفت: در مقابل تحریف اندیشه‌های امام باید عکس‌العمل نشان دهند.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) در مقابل تحریفهای انگلیسیها، اظهار کرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون لطمه‌های زیادی از حضرت امام و رهبر معظم انقلاب خورده بنابراین طبیعی است که بخواهند با تحریف اندیشه‌های امام راحل موضوع انقلاب را بهم بزنند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی از محور‌های اصلی اندیشه امام (ره) بود، تصریح کرد: این موضوع مختص امروز نیست و از زمانی که امام خمینی(ره) بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کردند شعار استکبارستیزی محور اصلی انقلابیون قرار گرفت.

نماینده مردم تهران درد مجلس مجلس درباره وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور تاکید کرد: وزارت امورخارجه باید در مقابل تحریف اندیشه‌های امام راحل عکس‌العمل نشان داده و این حرکت را محکوم کند و بداند هیچ‌وقت امریکاییها و انگلیسیها با ما دوست نخواهند شد.

نعمتی افزود: آنان (امریکاییها و انگلیسیها) با تحریف فرمایشات امام راحل به کشور و ملت ما جسارت کرده‌اند بنابراین در مقابل آنها نباید کوتاه آمد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس