رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت مصدومان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد بنی‌جمالی درباره شرایط مصدومان المپیکی کشورمان از جمله نواب نصیرشلال، بهادر مولایی، رضا یزدانی و بهداد سلیمی، اظهار داشت: نصیرشلال با شرایطی که دارد اصلا به المپیک نمی‌رسد، اما بهداد فراتر از حد تصور ما در مسابقات جام فجر حاضر شد و امیدواریم وی بتواند هنرنمایی خود را در المپیک ریو هم داشته باشد.

وی افزود: یزدانی شرایط خوبی دارد، روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند تا المپیک به آمادگی کامل برسد. بهادر مولایی هم مصدومیت جدی ندارد و بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به آمادگی می‌رسد. در تکواندو هم چند مورد مصدومیت جزئی داشتیم که کاملا برطرف شده است.

رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص تشکیل پرونده سلامت برای والیبالیست‌ها، عنوان کرد: معاینات ورزشکاران این رشته از قبل انجام شده و حالا اگر چیز بیشتری بخواهند ما در خدمت‌شان هستیم. شاید همان معاینات را به عنوان پرونده پزشکی در نظر بگیریم.

بنی‌جمال در ادامه این مصاحبه در خصوص تغذیه ورزشکاران المپیکی خاطرنشان کرد: کشتی و وزنه‌برداری متخصص تغذیه دارند و برنامه غذایی‌شان مشخص است. برای تکواندو هم هماهنگ کردیم یک متخصص در کنار ملی‌پوشان باشد. برای سایر فدراسیون‌ها هم هر جا نیاز باشد کمک می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: کنترل دوپینگ از قبل جزو برنامه‌های ما بوده و با ستاد نادو هماهنگ کردیم. نمونه‌ها انجام شده تا کاروانی پاک را راهی المپیک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس