رهبر معظم انقلاب درحاشیه دیدار جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم، توصیه‌های ارزشمندی به سید محمد حسین طباطبایی(علم الهدی)، نابغه و چهره مشهور قرآنی کشور بیان فرمودند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، در خصوص حال و هوای محفل انس با قرآن کریم در محضر مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال هم این توفیق حاصل شد که در این جلسه نورانی که هر ساله در آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود به همراه ابوی شخصاً خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده و از نور معنویت ایشان مستفیض شویم.

توصیه‌های جدید رهبر معظم انقلاب به سید محمدحسین طباطبایی چه بود؟

وی همچنین افزود: معظم له در حال و احوال پرسی کوتاهی که با ما داشتند به طور خاص ضمن تاکید بر لزوم توجه به تداوم دروس حوزوی از وضعیت حفظ و مرور قرآنی بنده سوال فرمودند که گفتم به لطف الهی مسلط هستم و برنامه روزانه قرائت و تداوم حفظ را با جدیت دنبال می‌کنم.

نابغه قرآنی کشور ادامه داد: همان جا خدمت ایشان عرض کردم که علاوه بر برنامه‌های ثابت قرآنی در موسسه جامعه القرآن الکریم در شهر مقدس قم، برنامه‌های متناوبی هم در داخل و حتی خارج از کشور دارم و در محافل نورانی قرآن شرکت می‌کنم.

وی گفت: حضرت آقا بر مسئله مرور محفوظات قرآنی تاکید داشتند که بنده هم عرض کردم علاوه بر این امر که در برنامه روزانه‌ام است به صورت جدی چند سالی است که بر روی فقه روایات و نیز فقه قرآنی متمرکز هستم.

قائم مقام موسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) همچنین بیان کرد: در ادامه مقام معظم رهبری خطاب به بنده فرمودند که قدردان این حفظ کل قرآن باشید و بدانید که کار بزرگی انجام می‌دهید و هیچ وقت از این مهم غفلت نکنید، ضمن آن که به طور جدی به درس و بحث حوزوی تان برسید.

وی افزود: البته ما هر وقت که خدمت ایشان می‌رسیم همین مباحث را مورد تاکید قرار می‌دهند و با لطف و محبت خود همواره جویای احوال و برنامه های قرآنی ما هستند.

طباطبایی ملقب به علم الهدی گفت: حقیقتاً این جلسه قرآنی در محضر ایشان یکی از بهترین و معنوی ترین محافل قرآنی در کل کشور و بلکه جهان اسلام است که امسال یک ویژگی دیگر داشت و آن هم این که علاوه بر قاریان ایرانی، قاریان مصری نیز در جلسه حضور داشتند و مقام معظم رهبری به ویژه بر تداوم برگزاری محافل قرائت و تدبر در آیات قرآن در سراسر کشور تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس